Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har lige fået et nyt tv (Grundig 42 vlc 9041 C), men det virkede ikke, da det opførte sig som om det var brændt sammen. Vi har sat signalkabel og strømstik til, som der står i manualen man skal, men det virker stadig ikke - det vil ikke tænde. Derfor prøvede vi at bytte det, men nye virker heller ikke, da det opfører sig på samme måde. Vi har prøvet at sætte det til via forlængerledning og forskellige stikkontakter i huset. Det gamle tv jeg havde virkede dog fint nok mht strøm og signal. Kan det være noget jeg gør forkert, eller er det bare tv'et?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig her! :)
Af Stagger Lee
Hej,du har säkert inte hitta "On-Button" dvs. på-knappen, något som jag oxå hade problem med.
titta nere i högra hörnet på gaveln av TVn, där finns strömbrytaren som måste tryckas in, och då tänds den blå led-dioden alldeles bredvid på fronten.

Innan jag hittade den höll jag på att bli galen, fattade inte vad som var fel......... ;)
Af camikaze
Mange tak for hjælpen - det virkede! Synes nu bare det er lidt underligt der ikke står noget om den knap i manualen. Men mange tak for hjælpen :D