Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Samsung mirai eller anden skærm???

Mirai skærmen er bedst
Ingen stemmer
0%
Samsung skærmen er bedst
1
100%
Anden skærm burde vælges
Ingen stemmer
0%
Jeg spiller meget, og mange spil der kræver en del grafik... såsom Elder scrolls "Oblivion" eller "Fear".Jeg har aldrig købt en fladskærm, så dette bliver min første. Jeg har kigget på den Mirai som der er en tråd til på dette forum"set på edb-p til ca 2300. Men den skærm jeg evtl er interesseret i er Samsung SyncMaster 225BW!

Er der nogen der kan anbefale mig en god gamer skærm, der kan køre gode opløsninger, samt egner sig godt FPS spil.....(ser film over tv, så dette er ikke relevant)

Hvad med en slags bæretaske til laptoppen! Findes dette? Da jeg er meget til LAN-party kunne dette være meget relevant også! :s :s :s
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er også mange tråde om 225BW som du med fordel kan læse. Vi har mange brugere der har haft skærmen og returneret den igen.

Jeg har flyttet tråden til det rette forum - Panelteknologi-sektionen er til spørgsmål om eksempelvis de flydende krystaller og ikke om skærmene i sig selv.
Af anipe03
sry for placering det forkerte sted!
Vil stadig gerne vide noget om bæretasker, hvis nogen ved noget om den slags!
Af anipe03
ser lige at storebroen, eller den nye udgave er lidt grimmere, men den har dvi udgang! men elleres er specs vel de samme!

Fujitsu Siemens SCALEOVIEW L22W-3

er der nogen der har erfaring med denne her eller den overstående
Af anipe03
Er der forskel på billedkvaliteten eller andre vigtige detaljer, mht om der er dvi stik eller ej???
Af Scandal
Alle 22" der er til at betale er baseret på det samme TN panel.

DVI giver det bedste billede - eller det burde det gøre....Mange kan ikke se forskel.