Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej!

Så står den på nyt tv.

Har PK950 i 50" som favorit lige PT, men er i tvivl om jeg skal gå efter PX modellen, begge i 50"

Jeg vil ikke tro, at jeg kommer til at bruge 3D funktionen, så er de ekstra penge på PX modellen værd af gå efter?

Designet tiltaler mig meget på LG's modeller, derfor jeg hælder mest til dem.

Jeg kan købe PK modellen hos cinemagic til 7000 kr, og synes det er en rigtig go pris.

Hvad synes i? Håber i kan hjælpe, eller skal jeg gå efter noget helt tredje?

Mvh
Af MKT
Jeg synes du skal ringe til dem og høre om de overhovedet får den på lager igen.

Den er udgået af produktion og skulle der være en rest tilbage et eller andet sted skal du være heldig.

Se dig om efter de nyere modeller. PZ950 er for nyligt testet her på siden, men jeg ville nok anbefale at se nærmere på Panasonics eller Samsungs plasma modeller.
Af AndersDGP
De har jo PK modellen på lager, men ikke PX..

Hvorfor vil du mene jeg skal gå efter de andre modeller?
Af AndersDGP
Når for dælen.

Men kan da se, at de har modellen bare ikke med N efter. Skal det være n, eller?
Af MKT
Det kan du læse en masse om her på siden. I bund og grund betyder N'et at man får LG's garanti med i købet som omfatter on-site reperation, bedre pixelgaranti (lidt uenighed på det punkt) og så er tunerne indstillet specifikt til de nordiske signaler (betyder at de angiveligt skulle fungere bedre end modeller uden N-mærket).

Af de to førstnævnte ville jeg tage PX modellen da den har bedre 2D billede i tillæg til 3D funktionen. Men tror som sagt ikke du finde mange forhandlere der har dem på lager. Jeg ville i hvert fald ringe og høre før jeg bestiller noget!
Af AndersDGP
Hvad ville i anbefale ved samsung? Hvilken model skal jeg kigge efter der?

Mvh