Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Frandsen
Hej

Jeg har i et stykke tid kigge efter en skærm og nu så jeg lige at VT20 var nede uden 11K:)

Mit spørgsmål gå på om G30 kan leve op til VT20 niveau på andre punkter end nye internet/DLNA funktioner, samt et (efter min mening) pæne design?

Den store forskel ligger i Bedre billede, og 3D (ved jeg bare ikke lige hvad jeg skal bruge 3D til)??

Har jeg ret i dette, eller skal man spare de 500,- og købe G30.

Jeg regner se film/sputnik osv. via den bærbar. Så tror ikke jeg vil bruge internet/DLNA del specielt meget.

Men kom med jeres input

På forhånd tak
Af basse32
Jamen uden at forklare yderligere end at jeg har GT30, og den skulle være meget lig VT20, må det blive helt klart VT20. Men har set G20 og VT20 tæt, og hvis nogle af de små forskelle stadig holder ved almindelig tv brug, så er det VT20. Og gider du ikke 3D så kan du jo sælge brillerne og spare endnu mere. ;)
Af Frandsen
Tak for svaret, Basse32.

Er der andre der har noget at tilføje, kan se at der er den del der har kigget på tråde uden at skrive noget.

Kan se at G30 kommer med DVB-T2 tuner, er det blevet vedtaget at vi begynder at bruge den fra 2012??
Af THM
vil helt klart mene at vt20 er bedst på billedkvalitet, især i dagslys. det eneste punkt hvor den taber til g30 er på retentionen...
Af basse32
Der hvor jeg handlede skriver han den har DVB-T2 http://www.jaman.dk/product.asp?product=1128
Men der stod intet i papirerne da den kom, så jeg har skrevet og spurgt da det er en E model om han er 100% sikker.
Det var han men ville da tjekke op på det i næste uge. Om DVB-T2 tuneren kommer til at blive til noget foreløbig i lille DK, ja det vil være et skud i tågen, så der er dit gæt lige så godt som mit. ;)
Af keldp
basse32 skrev:Der hvor jeg handlede skriver han den har DVB-T2 http://www.jaman.dk/product.asp?product=1128
Men der stod intet i papirerne da den kom, så jeg har skrevet og spurgt da det er en E model om han er 100% sikker.
Det var han men ville da tjekke op på det i næste uge. Om DVB-T2 tuneren kommer til at blive til noget foreløbig i lille DK, ja det vil være et skud i tågen, så der er dit gæt lige så godt som mit. ;)
E modellen har ikke T2
Af Frandsen
Takker for svarene, så må jeg ud og købe et i morgen, Mandag.