Log ind med sociale netværk
09 maj 2011, 22:48
Der er tale om to meget ens (billede) performende produkter . Med det som udgangspunkt, ville jeg vælge Samsung . Fordelene er + 3 tommer, og ikke mindst de sidevendte stik .Sidstnævnte gør at du kan kline TV´et helt op af væggen . Mener også at Samsung er marginalt bedre på "sort"-niveau og retention . Men har du en favorabel pris på LG´en, - eller synes bedre om dens design/brugerinterface, så kan du snildt vælge det .
09 maj 2011, 23:10
Ja har været utrolig meget i tvivl! Men er egentlig kommet lidt frem til at der er pjat at smide ekstra penge i 3D da jeg ikke tror på jeg får det brugt! Så mit valg lander nok på LG60PK950 for jo billedemæssig osv det samme eller? kan nemlig rigtig godt lide LGs design og har læst mange steder at det er et rigtig godt tv? Eller tar jeg da fejl?;)
09 maj 2011, 23:28
Begge tv har 3d, så det kan hverken gøre fra eller til!
Som skrevet står er de meget lige, men der er de ting, som lennon nævner, der taler til Samsungens fordel, men hvis prisen er vigtig, så tag den billigste.
Du vil ikke blive skuffet, uanset hvilken du vælger...
Som skrevet står er de meget lige, men der er de ting, som lennon nævner, der taler til Samsungens fordel, men hvis prisen er vigtig, så tag den billigste.
Du vil ikke blive skuffet, uanset hvilken du vælger...
10 maj 2011, 00:02
Torbennico skrev:Ja har været utrolig meget i tvivl! Men er egentlig kommet lidt frem til at der er pjat at smide ekstra penge i 3D da jeg ikke tror på jeg får det brugt! Så mit valg lander nok på LG60PK950 for jo billedemæssig osv det samme eller? kan nemlig rigtig godt lide LGs design og har læst mange steder at det er et rigtig godt tv? Eller tar jeg da fejl?;)LG´s PX950 har netop pga 3D nogle opdateringer, som også gør det til et bedre 2D TV, - end PK950-serien .Så det er altså IKKE kun pga 3D brug, at du burde overveje PX versionen . .
10 maj 2011, 00:39
Okay så den er noget bedre! Men prisen på den er jo mere eller mindre det samme som på Samsung! ca 18000kr så du vil mene valget skal falde på Samsung?
10 maj 2011, 10:09
Min kæreste og jeg havde for et par måneder siden samme problemstilling. Valget stod mellem LG's 60PK950 og 60PX950 og Samsung's 63C7705. I sidste ende valgte vi ikke at "nøjes" og tog den dyreste, Samsungen.
Grunden var egentlig, at vi var bange for at komme til at fortryde det hvis vi ikke tog det tv vi helst ville have, i stedet for at spare nogle penge.
De andre var vi nok også blevet glade for, men det her er vi i hvert fald. Der har ikke været skyggen af retention eller burn in, også selv om vi ikke har passet alt for godt på. Eneste minus ved det er faktisk at det buzzer lidt. Det høres tydeligt når der ikke er noget lyd på, men så snart der er lyd på, høres det ikke.
Og selv om jeg ikke går særligt meget op i design, så synes jeg nu alligevel det ser ret fedt ud når det hænger på væggen, og kun stikker 7 cm ud alt i alt (B
Grunden var egentlig, at vi var bange for at komme til at fortryde det hvis vi ikke tog det tv vi helst ville have, i stedet for at spare nogle penge.
De andre var vi nok også blevet glade for, men det her er vi i hvert fald. Der har ikke været skyggen af retention eller burn in, også selv om vi ikke har passet alt for godt på. Eneste minus ved det er faktisk at det buzzer lidt. Det høres tydeligt når der ikke er noget lyd på, men så snart der er lyd på, høres det ikke.
Og selv om jeg ikke går særligt meget op i design, så synes jeg nu alligevel det ser ret fedt ud når det hænger på væggen, og kun stikker 7 cm ud alt i alt (B
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto