Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zRk
Efter at ha undersøgt det spændende markedet har jeg besluttet mig at vente med at købe et fladskærms tv og istedet købe en god computer skærm som jeg vil hænge op på væggen og tilkoble tv-tuner så jeg kan bruge det som fjernsyn og pc skærm.

Men spørgsmålet er hvilken skærm der er bedst egnet til det.. har kigget på de 3 her:

ASUS MW221U

ViewSonic VX2235wm

ViewSonic VX2245wm
Af zRk
Ved godt det ikke er den bedste løsning, men da der sker så meget nyt vil jeg mene det vil være smartest for mig at købe en computer skærm.. da de jo højst sandsynligt falder når den nye serie af skærme kommer her i foråret..

Fladskærm's tv vil efter mit behov være dumt at købe lige pt. da der jo sker så mange forbedringer.. så har tænkt mig at vente til jeg kan købe et godt full hd tv til et mere fornuftigt beløb (under 6k) :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Viewsonic VX2025wm vil helt klart være den bedst egnede af de modeller du har kig på her.
Af zRk
Hvad er det der gør den så god i forhold til de andre?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den har et P-MVA panel, hvor de andre har et TN panel.
Af Rame
yakken skrev:Viewsonic VX2025wm vil helt klart være den bedst egnede af de modeller du har kig på her.
jeg kan se at den skærm som du skriver ikke står i hans indlæg du skriver ViewSonic VX2035wm men i hans indlæg er det en ViewSonic VX2235wm er de skærme da næsten ens bare i forskellige størelser?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg skriver ikke vx2035 med vx2025. Nej, alle 22" skærme er baseret på TN paneler, hvor vx2025 har et P-MVA.