Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MKT
DavidHimself skrev:§1 - ja okay så. Men som tidl. skrevet flere af tv'ene på anbefalingslisten døende.
§1 henviser ikke KUN til anbefalingslisten, men også til søgefunktionen og den er så absolut ikke benyttet i dette tilfælde. Lige præcis i dette tilfælde vil du få adskillige tråde der er max to uger gamle som giver en dybdegående beskrivelse af hvilke tv man bør vælge indenfor denne kategori. Der kan man både vælge mellem personlige anbefalinger og henvisninger til anbefalingslisten.

Resten af "paragraferne" har ikke noget med sagen at gøre.

Måske det var lidt frækt bare at poste generelle links og ikke linke direkte til trådene hvor man kan finde informationen, da det ikke er sikker trådstarter kunne finde ud af at bruge søgefunktionen. Det hjælper dog ikke at ty til selvfopfundne skældsord.
Af DavidHimself
Det hjælper dog ikke at ty til selvfopfundne skældsord.
Den del er jeg enig i :)
Af madass32
JESUS.....

50PK950

har jeg anbefalet til flere kammerater pga. den gode anm. her på flatpanels har også været ude hos 2 af dem og se -og kalibrere med spyder Pro og HCFR. og det er et klasse billede. må sige at kontrast filteret i glasset gør lidt at billedet bliver mørkere fra skarpe betrakningsvinkler dog ikke så slemt som LCD.

til 7K kan jeg simpelt hen ikke komme i tanke om noget der nærmer sig.

I LCD verdenen skal man jo ud i local dimming og scanning backlight for at matche billedet og så tror jeg vi er over 10K
Af madass32
Ja Så skal der handles i komplett.dk
Af DavidHimself
Har allerede bestilt et til min bror! :p det bli'r pis' fedt...
Af MOA
Tak for de få seriøse svar.

Vistnok også sidste gang jeg anvender dette site.
Af MKT
MOA skrev:Tak for de få seriøse svar.

Vistnok også sidste gang jeg anvender dette site.
Nu træder jeg nok nogen over tærerne og det beklager jeg, men hvad søren var det for en skod kommentar?

Dette site er det bedste tv site i DK og hvis du ikke engang orker at læse tråde på dansk hvordan skal du så klare dig på engelsk/tysk/fransk/what ever?

Skal du have anbefalinger:
Panasonic G20/GT20/v20
LG LD750N/PK950N/LE8500/550N
Samsung c7705/c755
Sony EX500/EX710
Phillips pfl5605H

Det er hvad jeg lige kan komme på indenfor dit budget der kan anbefales. 12 stk. + det der ligger i anbefalingslisten. Jeg er sikker på det var en stor hjælp!!

Good riddance to bad rubbish!