24 apr 2011, 23:06

Prøv at tag et billede med start sekvensen af "grusome mig/despicable me" hvor alt er sort bortset fra en af hans små minions der står på skærmen. Jeg er meget interesseret i hvordan din skærm ser ud der.
Jeg tager gerne billeder til dig af samme scene i et mørkelagt rum på mit tv.

Corradojc skrev:Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt ind i snakken i forhold til indholdet på side 14, synes nemlig mit UE46D8005 lider meget af clouding i et mørkt rum i forhold til nogle af jer andre der nævner at jeres er totalt sort. Jeg kunne godt være interesseret i noget evt. billed-bytteri for at se forskellen, eller jeg kan prøve at tage et billede og smide et link op. For som det lyder på jer andre, så lyder det desværre, som om mit er meget slemt.Mange tak!Jer er ikke den store tv-nørd, bruger primært dette forum, som rygrad til indstilling af mit tv, vil evt. lige prøve de indstillinger, som er blevet postet herinde for at se om det hjælper på noget. Har også nogle andre negativer omkring fjernsynet, men det er noget jeg lige skal prøve at rode videre med. Hmm...
Men RIGTIG fin video gennemgang af fjernsynet Wriathbone, thumbs up.

Prøv at tag et billede med start sekvensen af "grusome mig/despicable me" hvor alt er sort bortset fra en af hans små minions der står på skærmen. Jeg er meget interesseret i hvordan din skærm ser ud der.
Jeg tager gerne billeder til dig af samme scene i et mørkelagt rum på mit tv.

Det er sgu flot...
 Det er sgu flot...