Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kastan
Hej alle :D
Jeg står og skal købe et nyt tv (hvis alt går godt) Jeg er i en sag med pixmania for tiden, men håber på det løser sig.
Når, men jeg kigger selvfølgelig på opslag osv og leder efter tv! Mit tidligere fjernsyn var et Samsung lcd tv, LE40A676 en gammel sag efterhånden. Jeg vil meget gerne have et plasma tv og vil konvertere til panasonic!

Jeg har ikke det store budget men omkring 10.000.
Jeg har kigget meget på det nye G30 42" da jeg ikke kunne finde nogen tests på andet end GT30 her inde ville jeg lige spørge jer om det er et tv man kan anbefale? Ser meget bd film, og spiller meget ps3, jeg ønsker et tv uden for meget støj og med en meget flot SD og full hd kval?

tilføjelse:
Eller er der i det mindste nogen der kan komme med fordele og ulemper eller andre alternativer?

Jeg går ikke så meget op i hvordan selve skærmen ser ud så længe billedet er flot.

Help please! :D

Kastan
Af BrianH
Det er sikkert e godt tv, men indtil videre er det slet ikke kommet på markedet, så det er ikke så underligt at du ikke kan finde tests
Af kastan
Så må jeg bare væbne mig med tålmodighed.

Selvom det er svært :D
Af Marlowe
Du kunne jo også overveje sidste års topmodel, VT20, som nærmest koster det samme som G30 ;)
Af THM
G30 er kommet på markedet så den i hifi-klubben for et par uger siden. den er pænere end forgængeren G20, som du kan læse en anmeldelse af her på siden, den er nok også et meget godt pejlemærke for hvad man som minimum kan forvente af G30 :)
Af xcardman
en g30 nok at sammenligne med en gt30
på 2d delen
en gt 30 er der en test af
Brugeravatar
Af IT-Bruger
Et GT30 skulle være en del bedre til, at gengive mere 'flydende' billeder end et G30 - udover GT'eren også er et 3D-TV (briller medfølger ikke). Det har sikkert også en bedre antirefleksbehandling.

I Tyskland kan du få et GT30 hjem for kr. ca. 9.000.- inkl. fragt hérfra: http://www.pixxbay.de/product_info.php?info=p3208

Se evt. hér: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=21097