12 apr 2011, 15:35
Hvis det ikke viser et flottere billede end PX80, så er der for mig ingen grund til at købe VT20. Jeg er i hvert fald ikke overbevist om at det kan svare sig.
Mysen skrev:Tak for forklaringen. Jeg ser intet af det på PX80'eren.arentzen89 skrev: Kan du forklare mig hvad dobbelt linjer er? Jeg aner det nemlig ikke. Og det lyder da lidt trist at du ikke oplever wow effekten. Det ville jeg i hvert fald blive lidt skuffet over.Hvis billedet panorerer, hvilket det tit gør i en fodboldkamp, så skulle midterlinjen iflg. engelske fora af og til blive dobbelt. Der er dog umiddelbart ikke nogen Panasonic ejere herhjemme, der bemærker problemet. Desuden er PX80 stadig ikke ældre end, at det faktisk også skulle være et problem på den skærm, og hvis du ikke har lagt mærke til noget....
Du får måske ikke wow-effekt på billedet, men det ER bedre. Og der er wow-effekt på de ekstra tommer
Hvis det ikke viser et flottere billede end PX80, så er der for mig ingen grund til at købe VT20. Jeg er i hvert fald ikke overbevist om at det kan svare sig.