Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sonny Schlunssen
Mig og min kæreste har problemer med at finde en hvid fladskærm, det eneste vi kan finde er samsung UE32C6715 og det syntes vi er for dyrt da det kun skal bruges i soveværelset

kender i til nogle hvide fladskærme som ikke koster mere end omkring 4000 kr og i størrelsen 32-37"?
Af PeterD
Står med samme problem. Godt nok til spisestuen (19"-22")

Samsung laver et par stykker i de små størrelser og Philips har vist een i hvid (22"), men jeg tror ikke der er lavet hvide 42" fra de store prducenter: Samsung, LG, Panasonic, Sony...desværre...

Egenlig en gåde hvorfor....I mange boligblade skal ALT jo være hvidt nutildags. Sofaer, reoler, tæpper, selv hundene i reklamerne er hvide.... :s

Hører gerne hvis nogle kender til et god lille HVIDT tv flad med dvb-c tuner..

Kom glad......
Af selliah
Sony sælger NX700 i hvid :)
http://www.sony.dk/product/t32-nx-series/kdl-40nx700
Den er lækker nok og fås i 40 og 46", der findes også en anmeldelse herinde på sitet
Men om man kan købe den andre steder end sony center skal jeg ikke kunne sige. Men tror man kan få den til en god pris nu her hvor de nye modeller snart kommet :p
Af PeterD
Tak for links Selliah.

Problemet er bare at 19" og 22" SKAL have indbygget DVB-C tuner, så de digitale kanaler kan modtages...(Canal 9, 3PLUS HD osv.)

Jeg forsøgte selv at købe en 22" Panasonic skærm fra 2009. Godt mærke, men manglede DVB-C tuner, så jeg venter endnu indtil de propper en DVB-C tuner i. Forhåbentlig kommer der en i år.....

Syntes ikke Dansk Supermarkeds "små NO NAME fladskærme" med DVB-C tuner har en billedkvalitet som er brugbar for mig....." 8)
Af Sonny Schlunssen
De skærme i linker til eller fortæller om er enten for små eller for store desværre, det skal helst være en 32" men hvis det ikke kan lade sig gøre kan en 37" godt gå, men alt andet vil enten blive for småt eller stort, kan det virkelig passe at jeg kun har den ene mulighed som er samsungs 32" led til 6-7000?
Af selliah
Desværre, det må være dem emeste mulighed, ellers må du vente til de nye rigtig har ramt markedet og satse på den gamle falder i pris. Men det bliver svært da normalen går i mod at det er større skærme folk vil have og have design hvor at skærmen er så usynlig som mulig :)