Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Lad os samle debatten omkring Philips 2011 fladskærme i denne tråd. Philips har netop præsenteret alle de nye modeller i 9000, 8000 og 7000 serierne inklusiv en nye Cinema 21:9 Gold.

Der er nyheder såsom USB-optagelse, Ambilight, en multiplayer to-screen funktion, passiv 3D (Easy 3D), Ambilight, Smart TV og meget mere.
Læs mere her: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1299599379

Giv din mening omkring Philips 2011 fladskærme.
Af Kajs Bodega
Så skriver jeg da også lige her i stedet.

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så tog Sony da patent på denne 3D-teknologi der muliggør flere forskellige billeder på samme skærm, med flere 3D-briller..?? Det skuffer mig da lidt, at Sony så ikke er først ude med denne teknologi - måske vidner det om at den langt fra er færdigudviklet og kvaliteten derfor er derefter..?

Mht. fjernbetjening så kunne man også håbe, at Philips er gået væk fra 2010-modellen og introducerer en lidt mere/mindre brugervenlig version..! Og forbedret menu kunne også være lækkert.. :)
Af Søndergaard
Hvad er holdningen til at der nu bliver mulighed for ISF-kalibrering på Philips 2011?
Er det noget almindelige TV-købere/brugere kan have glæde af?
-eller er det kun for hard core entusiaster der alligevel har haft tommelen nedad så læng,e at den aldrig kommer op igen, hvis ikke der er tale om plasma - og dermed endnu en ubrugelig feature?
Af lennon
Søndergaard skrev:Hvad er holdningen til at der nu bliver mulighed for ISF-kalibrering på Philips 2011?
Er det noget almindelige TV-købere/brugere kan have glæde af?
-eller er det kun for hard core entusiaster der alligevel har haft tommelen nedad så læng,e at den aldrig kommer op igen, hvis ikke der er tale om plasma - og dermed endnu en ubrugelig feature?
Som udgangspunkt et meget positivt og længe ventet tiltag fra Philips. Umiddelbart ser det desværre ud til at Philips "låser" nogle ting . . .
Hardcore entusiaster er forøvrigt flintrende ligeglade med teknologi og producent - hvis produktet bare performer et bedre/mere korrekt billede end referencerne ( - Pioneer og Panasonic´s plasma) . Og lige der har Philips altså haltet gevaldigt . . !
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har opdateret artiklen med specifikationer på modelserierne 6000, 5000, 4000 og 3000. Jeg har også lagt dansker priser og henvisninger til prissammenligninger under hvert afsnit. Kun topmodellerne har endnu ikke fået danske priser.
Af BrianH
Hvornår kommer testen af 6606H?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
BrianH skrev:Hvornår kommer testen af 6606H?
Der arbejdes på den nu, så hvis alt går vel i slutningen af denne uge. Mere realistisk nok i starten eller midten af næste uge.
Af kaja69
Nogen der har set den testet et eller andet sted?
Af kaja69
øh hvor? Det er 6000 serien den norske side tester.
Af kaja69
Er 7000 serien lig 6000 serien med passiv 3D? For den norske test af 6606H er meget positiv...
Af Olaf_Bull
kaja69 skrev:øh hvor? Det er 6000 serien den norske side tester.
Sorry, jeg fanget desverre ikke opp at du mente 7000 serien. Jeg trodde du mente 6606 testen som Rasmus snat\rt er klar med. :(