Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fatD
Jeg har netop fået tilbudt panasonics VT20 i en 50 tommers, hos en autoriseret Panasonic forhandler, til 13.000 kr., er dog en smule i tvivl om jeg skal slå til?

1. De kan jo nå at blive billigere
2. De nye modeller er lige rundt om hjørnet

Håber i kan knytte en klog kommentar.
Det skal dog tilføjes at budgettet er på max 13.000 og 50 tommer er et must :) På forhånd tak!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ingen ved noget om billedkvaliteten på VT30. Dit gæt er så godt som vores.

Produktionen af de gamle modeller er stoppet for en måneds tid siden, så det er restlagerne de køres på. Pludselig er de væk.
Af JesperAndersen
Endnu en at de endeløse skal-jeg-vente tråde ;) ...som dybest set er umulige at svare på....

Jeg synes at du skulle slå til nu, FORDI det nye VT 30 vil antageligvis koste kr. 20.000 v. intro (minimum) - som igen angiveligt først bliver engang til sommer.
At VT 30 givetvis er bedre end VT 20 må man forvente - men at det ligefrem vil være 50% bedre ( - som jo er merprisen) bedre end VT 20, I think not!
- og som Yakken er inde på, pludselig er alle '10 modellerne væk, og så skal du grave dybere i foret for at købe en '11 model :)
Af fatD
Tak for svar!
Mit fokus ligger klart på 2D delen, 3D er ren bonus, så derfor gik (går) mine overvejelser på 2 ting, mon den dybe KURO sort endelig bliver opnået og det umiddelbart langt lækrere design på de nye skærme, og ligeledes alle de nye features. Sådan kan man blive ved, beslutningen er taget og valget falder på VT20'eren.
Skulle blot se om der var nogen der decideret frarådede mig at købe og i stedet foreslog at vente til fx et (billigt) fælleskøb?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har ikke fælleskøb. Det er recordere der kører dem. Besparelsen på deres fælleskøb er desuden regnet i få procent, så decideret billigt bliver det ikke.