30 aug 2010, 22:32
Jeg søgte blot hjælp, og beklager da også at jeg glemte at nævne at det oprindeligt er en mp4 fil, men jeg følte ikke det betød noget. Tv'et understøtter trods alt mp4, men åbenbart ikke særlig godt.
Edit: Jeg vil forsøge at konvertere til mkv filer engang, og så må vi se om det stadig driller. Det skulle det ikke så gerne, i hvert fald ikke via en usb harddisk.
Crax skrev: Så længe du er klar over at det ikke bliver til en MKV fil ved at omdøbe den til endelsen .mkv - det er jo lidt misvisende at du i dit oprindelige indlæg nævner, at du mener MKV i TV'et er ringe, når du i virkeligheden fodrer TV'et med en MP4 filJeg har aldrig forsøgt at misvise nogen. Jeg har heller ikke forsøgt at kalde det et ringe tv, det virker jo fint med hdmi og en ekstern afspiller.
Jeg søgte blot hjælp, og beklager da også at jeg glemte at nævne at det oprindeligt er en mp4 fil, men jeg følte ikke det betød noget. Tv'et understøtter trods alt mp4, men åbenbart ikke særlig godt.
Edit: Jeg vil forsøge at konvertere til mkv filer engang, og så må vi se om det stadig driller. Det skulle det ikke så gerne, i hvert fald ikke via en usb harddisk.
Mangler hifi... - og penge til hifi!