Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ivanoff
Hey..

Jeg skal til at have nyt TV.. Har besluttet mig for et 46".. og er lidt interesseret i Samsung's 9-serie.. SUPER FEDT DESIGN.. :) MEN er det et godt TV, kontra 8-serien som er væsentligt billigere eller hvad med Sony, som kommer med nye i løbet at sommeren..? Har der nogen der kunne hjælpen med med info, så jeg kan træffe den rigtige beslutning..
Af lennon
Forvent ikke bedre billedkvalitet end på 8000 serien, - som til gengæld ikke er så god som deres plasma C7705 . Samsungs største problem er deres fejlrate, også kaldt panel-lotteri . Måske kvalitetskontrollen trods alt er mere seriøs på 9000 serien . .
Af Steen Bay
Hdtvtest.co.uk har netop testet Samsung 46C9000.
Af lennon
Steen Bay skrev:Hdtvtest.co.uk har netop testet Samsung 46C9000.
Afgjort en af mine orakler - HDTVtest :p . Og de beretter bla at 9000 har mere ensartet panelbelysning, samt acceptabelt autodimming i forhold til 8000 . MEN de påpeger (heldigvis) at nævnte også kan være rettet i senere udgaver - firmwareopdateringer af 8000, end deres test eksemplar . Alt i alt får 9000 en OK anmeldelse uden at vælte verden , - og uden at overgå Samsungs egen topplasma på billedkvalitet .
Af Mysen
Det er interessant, at den gør så mange ting så meget bedre. Dimmingfunktionen og clouding var nogle af de værste ting ved C8705, men disse er ikke længere problemer.

En skam det er så dyrt, for det virker som en ganske habil LCD skærm, men prisen er bare ikke helt berettiget.