21 feb 2011, 20:17
Tja som en af de mange, der skal ud og smide de hårdt tjente kroner efter et nyt husalter så har jeg researchet mig ud i junglen af diverse plasma - lcd - led skærme, og hele tiden fundet et som lige var lidt anderledes end det forrige jeg havde kig på, og jeg er stadig total på bar bund om hvilket tv vi skal ha' - så nu giver jeg sgu op
, kryber til korset og piver min nød her i håbet om lidt konkrete forslag til nogle skærme som vil passe til vores behov - som i øvrigt er som følger:
42-46 tommer og helst så tyndt som muligt til alm. tv kiggeri og dvd (blueray med tiden vel)
mulighed for at streame film og musik (fra nas og helst med afspiller i skærmen - altså ingen mediebox)
mulighed for at gå på internettet - trådløst (hvis man kan betale sig fra det?)
lidt consol-spillen og måske også pc tilsluttet
lavt strømforbrug
Der er sikkert masser mere som vi har brug for men som vi ikke kender til, så fred være med det - mit spørgsmåle er jo nok ret forudsigeligt - hvilket tv skal vi smide formuen på max 8-9000 efter?
på forhånd tak
42-46 tommer og helst så tyndt som muligt til alm. tv kiggeri og dvd (blueray med tiden vel)
mulighed for at streame film og musik (fra nas og helst med afspiller i skærmen - altså ingen mediebox)
mulighed for at gå på internettet - trådløst (hvis man kan betale sig fra det?)
lidt consol-spillen og måske også pc tilsluttet
lavt strømforbrug
Der er sikkert masser mere som vi har brug for men som vi ikke kender til, så fred være med det - mit spørgsmåle er jo nok ret forudsigeligt - hvilket tv skal vi smide formuen på max 8-9000 efter?
på forhånd tak