Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jimmi814
Hejsa Flatpanels.

Søger sådan en sjover.

Skriv hvad i skal have for den. Så finder vi sikkert ud af noget.
Af mundt
Hey.

Jeg købte min på Amazon.co.uk. Det tog en uges tid og den kostede ca 900 inkl fragt :-)

Mundt
Af jimmi814
Hey mundt.

Takker for svaret. men kan se man også kan købe den ved shg.dk og sådan nogle steder.

Men ville da lige se om der var nogen der ville af med en brugt. Så kunne der jo være lidt at spare :D

Men hvad siger du ellers til den. Er den noget ved?
Har kun læst lidt om den på nettet, så kunne da være meget sjovt at høre fra en der faktisk har haft med den at gøre

Jimmi
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Den har nogle meget interessante aspekter i form af AirPlay-funktionaliteten, som tager hele Apple-synergien til et helt nyt niveau.

Du skal dog være opmærksom på, at en stor del af video-delen bygger på streaming af film. Desværre er de paneuropæiske rettigheder på blandt andet film og musik meget stringente i forhold til de amerikanske, så derfor er der begrænsede muligheder herhjemme.

Lige nu kan du f.eks. ikke leje film eller serier på den. Du kan blot se trailere fra Apples video-on-demand service. Når der åbnes op for det, kan jeg imidlertid - rent personligt - absolut ikke se nogen grund til ikke at købe den, hvis man blot eje et andet Apple produkt.
Af jimmi814
Nu har jeg godt nok kun en iphone.

Og havde da egentlig regnet med kun at skulle bruge den til at streame film til tv´et i soveværelset.

Har læst mig frem til at man kan jailbreake den, og så smide xbmc på den.

Er det noget du har erfaring med, eller kører du med den ganske standard :D
Af mundt
Hej igen.

Jeg synes den virker og jeg er fuldt ud tilfreds. Eneste minus er Apples ITunes krav, så hvis man skal streame eks. film, skal de konverteres til "iTunes" format :-) Men et program som Handbreak gør det fint.
Med et programmet Airfoil kan man dog køre al lyd fra computeren til Atv via AirPlay.

Mht leje og køb af film/serier, så har jeg oprettet en us iTunes konto, som åbner op for lidt mere sjov :-)

Mundt