Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jensen80
Har lige fået mig dette tv, men sidder med et problem kan ikk opret trådløs net på det med mine 2 forskellige dongels, læser så i manual at man kun kan bruge samsungs dongel, er det virkelig eneste mulighed hvis man vil have trådløs ?
Af selliah
Ja du skal bruge Samsungs egen usb-wifi som er lavet til tv'et :)
Af SLL
Det er ikke nødvendigt med en Samsung dongle. Du skal bare sikre sig, at du køber en dongle med det rigtige chipset. Så vil fjernsynet automatisk tro, at det er en Samsung dongle du sætter i TV'et. Der er masser om emnet på google ;-)
Af noxity
TVet har kun en driver til netop det chipset. De dongles der f.eks. følger med Samsungs bluray-afspillere og lign. virker heller ikke i deres TV.
Af hekon
noxity skrev:TVet har kun en driver til netop det chipset. De dongles der f.eks. følger med Samsungs bluray-afspillere og lign. virker heller ikke i deres TV.
Det er ikke altid korrekt. Jeg har et HT-C7200 anlæg med trådløs dongle og siddet pt i mit 8705 og connecter uden nogen former for problemer
Af WhiteDog
Den dongle jeg har til mit plasma virker fint i min tidligere BD afspiller (P4600), så det passer i hvert fald ikke.