Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
expert du kan nok se at når jeg vil have et tv over 65tommer og lg72 kommer til at koste over 65000kr og jeg kan få laservue til ca det halve og igen hvis man vil have et stort tv på ca 75tommer hvad er der så ellers og projektor gider jeg ikke jeg vil nemlig os kunne bruge det som et almindelig tv og på et af de link jeg har smidt hvor man ser avatar kan man sgu se at det tv har et skide godt billed især den røde farver osv og den test hdguru har lavet er af 65tommeren og 75tommeren skulle være forbedret men jeg skal nok få et men venter lige lidt endnu da jeg ikke er færdig med at lave min kælder istand :)
Af selliah
Jeg forstår stadigvæk ikke hvad du har i mod projektor :) Altså du vil have det der er størst, du nævnte at du selv havde en tuner i form af set-top box, så den kan du også tilslutte med hdmi osv. til en projektor, den eneste forskel på det tv og en projektor er faktisk højtalerne :) Prisen for eks. en panasonic projektor i meget god kvalitet ligger på omkring 15-16.000kr og et rigtig godt lærred i ramme ligger på omkring 5-7.000 så det er faktisk i den pæne ende af 20.000kr klassen og den projektor skulle være ok lysstærk til at kunne bruges om dagen også :)
Af purtsak
jeg hader bare projektor støj osv nej tak jeg skal have et tv :)
Af purtsak
og det laservue har altså stadigvæk de bedste farver og den sort den har har det hele tvet levetid og jeg bruger mit tv meget ingen pærer som projektor har
Af Expert Jyderup
purtsak skrev:expert du kan nok se at når jeg vil have et tv over 65tommer og lg72 kommer til at koste over 65000kr og jeg kan få laservue til ca det halve og igen hvis man vil have et stort tv på ca 75tommer hvad er der så ellers og projektor gider jeg ikke jeg vil nemlig os kunne bruge det som et almindelig tv og på et af de link jeg har smidt hvor man ser avatar kan man sgu se at det tv har et skide godt billed især den røde farver osv og den test hdguru har lavet er af 65tommeren og 75tommeren skulle være forbedret men jeg skal nok få et men venter lige lidt endnu da jeg ikke er færdig med at lave min kælder istand :)
Der må jo være en grund til at ingen har taget det til EU for at sælge. Det jeg igen ser som dens problem er dens tykkelse. Det er der ikke så mange der ønsker idag. Så tror desværre det blir svært at få en forhandler til at få et af disse tv hjem for at sælge 1 (ét stk) til dig, og skulle yde garanti på det. Men forstår da godt du gerne vil ha et stort tv.