Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stef
42PFL7423D/12

Ca. 3 år gammelt. Fungerer stadig som det skal. Software er opdateret.
Sælges da jeg har købt nyt fjernsyn til stuen og 42" desværre er lidt for stort til soveværelset. :-)

Det er købt i Fona for 12.000 kr. i sin tid.

Jeg forestiller mig at det skal koste 3700 kr.
Af Larsdk
Kanon tv men der er desværre ikke DVB-C så ikke lige mig :(
Af Stef
Ja den har det hele, pånær den s**** tuner. :((

Ellers glimrende HD billede og understøttelse af 24p. Og væsentligt bedre højtalere end i de fleste fladskærme idag.
Af Pepst
Hvad er specsne ellers på det? Synes ikke lige jeg kan finde så meget på nettet. Kunne godt være interesseret.
Af Pepst
Nå for søren, ved ikke lige hvor jeg har kigget henne :p Er det muligt at se det i aktion, eller hvordan? Jeg ved godt jeg nok skambyder nu, men hvad siger du til 3000,-?
Af Stef
Nej det er nok ikke at skambyde, men jeg har allerede besluttet mig for at jeg ikke går under 3400. Ellers kan det stort set ikke betale sig for mig at sælge det.
Til gengæld er det pænt og velholdt og har ikke været udsat for et rygerhjem.

Det er en selvfølge at en evt. køber, skal have lov til at se det i aktion. Dog bliver det uden HD billede, da PS3 ikke er sat til.
Af Pepst
Har du stadig kvitteringen på den? Eller er den røget ud
Af Stef
Jeg har den stadig. Jeg tror bare jeg har fået pakket den væk i min kælder eller i den dur. Men den burde kunne findes frem.
...Det bliver dog først engang i næste uge så, da jeg lige har været igennem en operation og ikke er så mobil lige nu.
Af Pepst
Okay, og vil der først være mulighed for at kunne se skærmen i næste uge også?
Af Stef
Ja i slutningen af næste uge er nok mest passende.