Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Disse ting sælges da de bare står i et skab, og ikke bliver brugt, hvilket er synd. Det befinder sig i Aalborg.

Priserne er ved afhenting, skal det sendes, så kommer der porto oveni, emballage betaler jeg. Jeg forbeholder mig retten til alt.

Logitech Harmony 900, anden ejer, ingen kvittering, original emballage, eller brugsanvisning alt tilbehør er med. 1200 kr.

Motorola Zaptor boks, stort set ikke brugt, scart kabel medfølger, ingen kvittering, brugsanvisning eller original emballage. Kvittering kan muligvis skaffes, hvis det ønskes, alder ca. 1 år. 450 kr.

Sony Blu Ray bdps370b, stort set ikke brugt, der følger fjernbetjening, brugsanvisning, kvittering og et fastmonteret strømkabel med. Købt hos Expert d. 22.6.2010 650 kr.

Marantz SR5004 i sort. Anden ejer, original emballage, kvittering, brugsanvisning, fjernbetjening samt Audyssey målemikrofon medfølger. Købt hos av.connection d. 1-12-2009, så der er knap 1 års reklamationsret tilbage. Denne sælges da jeg gerne vil prøve noget nyt, gerne med hdmi 1.4. 4000 kr.

Jeg har også noget tilbehør til et Panasonic 50” V10, dette er et strømkabel, en fod (der mangler de skruer, som går ind i tvet), og en fjernbetjening, jeg ved ikke hvad dette skal koste, men kom med et bud.

Hvis du har interesse, men ikke finder priserne rimelige, så kom med et fornuftigt bud på en ting eller måske to :)
Af Sphinxdk
Har du fået udsolgt?
Ellers kunne jeg nok godt være interesseret i et par af tingene........
Af baekgaard
Hej

næsten

Jeg har en panasonic fjernbetjening, strømkabel og marantzen tilbage.
Af Sphinxdk
ok - det var Blu-ray og Zaptor jeg var ude efter.

God weekend!
Af Omfufu
havde du stadig den logitech harmony remote der?

Den ville jeg skam være intreseret i :)