Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bulletinx
Hej alle.

Jeg har et 50' Panasonicvt20 som jeg gerne vil af med fordi den har fået en rækker ridser i frontglasset. Man kan ikke se ridserne når Tv'et er tændt. Man kan faktisk heller ikke se ridserne hvis man ikke ved de er der medmindre solen skinner direkte på dem. Man kan dog tydeligt se dem hvis man er tæt på TV'et - Jeg oploader billedet senere.

Jeg vil have 5000 kr. eller højeste bud. Jeg har selv givet 15500 for det for ca. 2 måneder siden. højeste bud får TV'et men jeg går ikke under 5000 kr.
Senest rettet af Bulletinx 01 feb 2011, 15:12, rettet i alt 1 gang.
Af Danneck
Hvor befinder tvet sig henne og er der kvittering til det?
Af Bulletinx
Ja, der er selvfølgelig kvittering. Det er i Tåstrup
Af Bulletinx
Hvis der er nogen der vil fortælle mig hvordan man indsætter billeder O-O
Af Bulletinx
Jeg har taget nogle billeder, men det er lidt lige meget om jeg uploader dem, da man alligvel ikke kan se ridserne på billederne..men TV'et er ret ridset når solen står på, men man kan dog ikke se dem når TV'et er tændt.
Brugeravatar
Af Princesslea
ca hvor på skærmen befinder ridserne sig..?
Af maskus
Hej

Jeg kan måske godt være interesseret, jeg bor i KBH, så ville komme forbi, og se selv, hvis det var.
Af Colt
Har sendt dig en PM også
Af PhDream
Hmmm, hvorfor er der ingen, der råber fusk!, svindel! og scam! nu??

Virker det ikke mærkeligt at sælge et dyrt tv til en tredjedel af prisen efter kun 2 mdr. pga. ridser, som alligevel ikke kan ses ved normal tv-kigning?

Måske er man ligeglad med situationen, når bare varen sælges billigt nok?
Af metalgear
Ja ellers kan det jo være at det er legalt nok, han har jo en kvittering
Brugeravatar
Af MigSelv
PhDream skrev:Hmmm, hvorfor er der ingen, der råber fusk!, svindel! og scam! nu??

Virker det ikke mærkeligt at sælge et dyrt tv til en tredjedel af prisen efter kun 2 mdr. pga. ridser, som alligevel ikke kan ses ved normal tv-kigning?

Måske er man ligeglad med situationen, når bare varen sælges billigt nok?
Hvorfor læser du ikke indlæggene, førend du kaster om dig med beskyldninger om kriminalitet osv.
Du er endog meget tæt på, at passere linjen for injurierende udsagn.
Af Colt
PhDream sidder bare og tuder over folk kommenterede hans tråd i en anden salgs tråd.. Utrolig trist eksempel på dobbelt morale..
Må håbe Admins er lige så fair i denne tråd og slette din ligegyldige kommentar..

Sælger sætter her en real start pris (der står ikke køb nu eller andet) for et fint tv som desværre er blevet ridset til af den ene eller anden årsag..
Kunne lige så godt være os andre der havde passet en kat or whatever..