Log ind med sociale netværk
26 jan 2011, 15:14
Tjaah.. Jeg tror ikke du får vanvittigt meget for de ekstra 500. Det skal dog siges, at der kun er 2 hdmi indgange på pk350n og heller ingen interpolation (som nok alligevels slal slås fra)
Og så er movieprofilen rost på PK350n, så THX er nok ikke meget bedre.
Jeg har ikke set PK550n live, men jeg har set PK350n i en stue, med indstillet, -men ikke kalibreret billede. Det ser ganske udmærket ud, men det er dog ikke spitzenklasse, hvilket jo nok heller ikke kan forventes i denne prisklasse.
Og så er movieprofilen rost på PK350n, så THX er nok ikke meget bedre.
Jeg har ikke set PK550n live, men jeg har set PK350n i en stue, med indstillet, -men ikke kalibreret billede. Det ser ganske udmærket ud, men det er dog ikke spitzenklasse, hvilket jo nok heller ikke kan forventes i denne prisklasse.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto