Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Benji
jamen det er det :) intet gammelt plastik :)
Af dkscan
Benji skrev:ja men har læst at man skal have det med 100 ohm .. ?!?!
Hvor har du læst det?
Af Benji
sorry .. har fået det fortalt .. men om der er hold i det ved jeg ikke i mit hovde lød det bare logisks :)
Af Lars K
Hvordan ser din signal vej ud? Har du flere TV i husstanden? Fordelere? Forstærker?
Af Benji
har kun min 46" samsung.. der er brugt 10 meter ledning.. og udbyderen er yousee så signalet kommer fra en boks i væggen ..
ingen fordeler eller forstærker ..
men sad og søgte lidt her på flat.... og fandt frem til flere har oplevet det samme fra yousee :S - så gik ind på yousee og tjekkede for fejl i mit område og der dukkede sjovt nok en masse kanaler op , og det os kun dem jeg har oplevet signal forstyrrelser på..
Af woergaard
Ved du om den boks hvor du får signal fra Yousee i væggen er en sløjfe boks eller "endestationen"? Jeg har nemlig et par tv udtag i mit hus, hvor der er tale om sløjfe bokse dvs. der går et kabel videre til en andet udtag i huset. Sjovt nok er der altid dårlige signal på sløjfe boksen. Har monteret en triax variable forstærker på det fjernsyn, og derefter ingen problemer med signalet.
Af Benji
hvordan finder man ud af det ?! :S
Af Benji
fand en anden boks .. men der kommer intet signal ud af .. så går ud fra det er den eneste boks der er signal i ..