Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kadir
Hej

Jeg har købt mig en BenQ V2420, som jeg er godt tilfreds med (har haft den i 2 dage), men jeg har problemer med at den brummer/buzz når jeg sætter høretelefoner eller højtalere på den via jack. Den har ikke selv højtalere, da det er en LED skærm. Hvad kan det skyldes, og hvordan løser jeg problemet?

Det skal siges, at jeg tilslutter min bærbar via HDMI til den.

Jeg har prøvet at søge på siden, dog uden held, og synes heller ikke det hjalp at slukke for mikrofonen mm.

Håber i har et forslag

Vh.
Kadir
Af Kadir
Jeg har prøvet at sætte min PS3 til, og den samme lyd er der stadigvæk. Er det en defekt skærm, eller er der noget at gøre ved det?

Jeg ville blive rigtig glad, hvis der var nogen af jer, der kunne komme med nogle forslag, eller som har haft lignende problemer. Det er ret irriterende, at man ikke kan sætte høretelefoner i og lytte til noget uden at blive distraheret af hyle/brumme lyden i høretelefonerne.
Af Shutdown
Kan det være at der er skruet ned for lyden på PC så du derved er nød til at skrue meget højt op på selve skærmen, og derfor har den brummende lyd. Eller omvendt. Sørg for at begge kilder er justeret godt op så er det ihvertfald ikke derfor. ;)
Af Kadir
Tak for dit input.

Jeg har prøvet, det du foreslår, dog uden held.

Jeg har haft slukket for alt lyd både på bærbaren og muted skærmen, men brummen er der stadigvæk i høretelefonerne. Dvs. det kan vel kun være udgangen den er gal med eller hvad?

Om jeg skruer lyden på skærmen til 0 eller 100 er lyden ensartet, og det ændrer sig heller ikke selvom jeg skruer på lyden fra bærbaren.

Håber der er en der kan hjælpe mig, for ellers så skal jeg til at sende produktet tilbage. Det har jeg egentlig ikke lyst til.

Vh.
Kadir