Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg sælger min BenQ 23,6" LED XL2410T - skærmen er ca 14 dage gammel, og kun brugt i den forgangne uge (har købt en større skærm efter en uge)

Det er dette køb http://www.komp­lett.dk/k/ki.as px?sku=607604#i nfo

Egentlig havde jeg tænkt mig at levere tilbage inden for 14 dage. Men jeg har ikke fået gemt alt emballagen til det medfølgende tilbehør. Så derfor prøver jeg at sælge her.

Jeg har fortrudt købet (kommer fra en 27 Imac og skal have en 27t skærm til min pc), men beholder dog musemåtten, men musen følger med (uåbnet)

Skærmen er selvfølgelig fejlfri og uden pixelfejl, alt medfølger.

Jeg bor i KbH - da jeg ikke er meget for at sende, vil det være perfekt hvis du kan hente i KbH

Min minimum pris er 2500 kr den første der byder dette eller mere er køber.

Spørgsmål så kom endelig.

vh
Rene
Af WikDK
Hej

Da jeg ikke har modtaget den store respons på mit indlæg, sætter jeg prisen ned til 2.200 kr :) pt sælges skærmen fra ny til ca 3.000 kr

vh

Rene
Af WikDK
hvalen74 skrev:Du har vel kvittering osv.

Så jeg vil gerne give, 2000kr afhentet.

Hvad siger du ?
Jeg har allerede strukket mig mere end godt er. Så jeg fastholder 2.200 kr :) men så er det også din ;)
Af polski12
du kan kontakte mig på 51904385 hvis du vil sælge den til den pris :)
Af WikDK
Da der ikke kom nogen bud der ramte min min grænse, valgte jeg at give skærmen en chance til :) godt jeg gjorde det, for nu er jeg gået hen og er blevet rigtig glad for den alligevel :)

Men tak for de bud der var :)