Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MigSelv
Ingen problemer her, 20/2 mb.
Af pipper
træls - for det er kun på denne side det kører langsomt hos mig 18/18 mbit
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
pipper: Der har ikke umiddelbart været problemer med serveren. Den er blevet genstartet nogle få gange i de seneste uger, men en sådan genstart varer højest et par minutter.

Hvordan oplever du den engelske side www.flatpanelshd.com? Den kører på samme server.

Hvilken browser bruger du?
Af pipper
firefox 3.6.13.

Den tager tit 30 sek bare for at åbne siden. Prøver lige med den engelske.
Af pipper
Den engelske side kører super hurtig, så sgu underligt med den danske
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
pipper skrev:firefox 3.6.13.

Den tager tit 30 sek bare for at åbne siden. Prøver lige med den engelske.
Ja, det skal hvert fald ikke ske. Det lyder underligt, at den engelske kører problemfrit, men det peger hvert fald på, at det ikke er selve kommunikationen med serveren, der hænger.

Har du aktiveret nogen former for script-blocker? F.eks. en banner-blocker?
Af pipper
Nej det har jeg ikke. Jeg kan se at når jeg vil ind på siden med FIREFOX går der ca 5-10 sek hvor der ikke sker noget. Derefter står der "stoppet" neders i venstre side af browseren og så starter den igen og efter ca 10 sek. er siden der. Den er stadig meget langsom når jeg er derinde.
Af pipper
Har lige forsøgt med IE og her virker siden fint.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Chrome, Safari og IE kører fint her. 25/3 forbindelse.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
pipper skrev:Nej det har jeg ikke. Jeg kan se at når jeg vil ind på siden med FIREFOX går der ca 5-10 sek hvor der ikke sker noget. Derefter står der "stoppet" neders i venstre side af browseren og så starter den igen og efter ca 10 sek. er siden der. Den er stadig meget langsom når jeg er derinde.
Umiddelbart er mit bedste bud at prøve at geninstallere Firefox eller at rydde cache eller midlertidige internet filer inde under indstillinger.