Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af IT-Bruger
Winkel skrev:Helt i orden :)

Jeg har tændt begge maskiner, og på min bærbar har jeg installeret PS3 Media Server........

....Skriv endelig igen, hvis du har brug for yderligere info/hjælp ;)
Takker mange gange for den yderst brugbare info :)
Af Shutdown
PeterD,. Nu har jeg ikke en pk950 men lillebror 760N, dog med samme panel. Og mit tv har ingen problemer med retention overhovedet, så det ville da undre mig hvis 950éren har problemer med det. Men det er måske forskelligt fra panel til panel. Noget har det, andre ikke. Eller hvad?
Af Colt
Selvom det er samme model så er der aller højeste grad forskel på retention osv. på panel fra panel.. Jeg har lige fået skiftet mit panel på 50ps685c modellen fra samsung som jeg købte samtidig med mit LG.. Og nu er det så uden pixel fejl.. og _ingen_ retention i forhold til det "gamle" panel.. Men nu har jeg så til gengæld en 3 gange så høj buzz lyd fra tv'et konstant... Så ved sku snart ikke hvad jeg ikke skal rive mine hår ud for med det tv her.. For billed og 3d er SUPER.. Men ville bare gerne have resten til at indordne sig.. Hvor mit LG som dit bare fra day 1 har opført sig præcis som på salgs talen.. :s
Af THM
Shutdown skrev:PeterD,. Nu har jeg ikke en pk950 men lillebror 760N, dog med samme panel. Og mit tv har ingen problemer med retention overhovedet, så det ville da undre mig hvis 950éren har problemer med det. Men det er måske forskelligt fra panel til panel. Noget har det, andre ikke. Eller hvad?
har ved selvsyn set retention på to forskellige eksemplarer at pk950n, dog ikke voldsomt generende efter indkøring, men det er der. hvis der eks. efter nogle mørke scener skiftes til hvid skærm er det rimelig tydelig retention. retentionen forsvinder dog hurtgigt igen og er efter min mening ikke noget stort problem...
Af Shutdown
Nu har jeg så været super heldig med min skærm da den er perfekt i alle henséender. Men jeg syntes virkelig det er for dårligt at de store producenter ikke kan ramme samme høje niveau på alle skærmene. Det lyder ihvertfald som om det er rent lotteri at købe samsung plasma. Godt jeg ikke røg på kompletts "gode" tilbud. Faktisk har jeg slet ikke hørt om nogle der var "heldige" med deres nye samsung.!!
Af Shooter DK
fra imorgen mener jeg det var der sælges LG 50PK550N i elgiganten til 5999 kr. og de har jo gratis levering for tiden jeg overvejer det skam selv må jeg sige.

set: tilbudsavis fra fre. d. 10.12.2010

synes i ikke man får meget skærm til de penge ? evt. andre skærme der er bedre value for money ?

ps: undskyld trådstarter at jeg bruger din tråd men mener det også var i din interesse :)
Af Shutdown
JO, PK550N er et sikkert valg til 6000kr.
Af Slot
Går og tænker MEGET på om jeg skal bestille PK760N. Folk skriver jo meget godt om den herinde, og prisen er absolut ikke afskrækkende. Hvis jeg bestiller den hos Wupti, kan jeg få den inden jul
Af CMeisner
Har haft LG PK950 50" i en uge. Fantastisk billede, smukt design. Anelse retention men man skal virkelig leder efter det og det er indtil videre gået væk så snart der er levende billede på hele skærmen. Kort og godt: fedt fjernsyn.
Af Thuekr
CMeisner skrev:Har haft LG PK950 50" i en uge. Fantastisk billede, smukt design. Anelse retention men man skal virkelig leder efter det og det er indtil videre gået væk så snart der er levende billede på hele skærmen. Kort og godt: fedt fjernsyn.
+1
Brugeravatar
Af David Munch
Så I vil anbefale et PK550 over et G20? :) Jeg afventer nemlig januarudsalget...