Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Overvejer at skifte mit Samsung LE40B750 LCD ud med et LED og vil gerne have mulighed for at optage via USB. Hvad kan i anbefale?
Det skal min. have 100 hz,
Håber at kunne slippe afsted med ca. 6-7.000 kr. og vil gerne have Samsung igen, da konen er fortrolig med deres menu-opbygning osv, men det er ikke et absolut krav..
Det skal bruges i stuen, og vi ser tv via (digital) luft-antenne, og DVD-film. Har endnu ikke BR men mon ikke det kommer snart. Er indtil videre ligeglad med 3D...
På forhånd tak, Troels
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Har du ikke næsten selv valgt på forhånd? Hvis det skal være Samsung, så er der jo kun en 1-2 modeller du skal vælge imellem.
Af bittle
jeg skriver at Samsung ikke er et absolut krav, da der kan være masser af andre modeller og mærker jeg ikke er opmærksom på...
Af Mysen
Under alle omstændigheder er der ikke noget, der lever op til dine krav om 7000 - LED - PVR.

Den nærmeste du kommer er Ue40c7705 til godt 9000. Den tilsvarende model uden led hedder LE40c755 og koster godt 7000.

Ellers kan du få et Panasonic Plasma tv på 42" i TX-P42G20 til omtrent 6000. Den klarer ikke LED kravet, men til gengæld er den bedre en ALLE led tv i denne prisklasse.