Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af subben2003
1. Er det solgt?
2. Hvad var nyprisen? og
3. hvor i landet?
Af Mr. Green
subben2003 skrev:1. Er det solgt?
2. Hvad var nyprisen? og
3. hvor i landet?

Nej den er stadig til salg..
Den kostede 4.799 kr men fik rabat så den kom ned på 3.200 kr...

Befinder sig i Hørsholm :)
Af Shutdown
Opskalerer bluerayafspilleren en alm dvd til 1080p.? Måske jeg kunne finde på at ligge et bud. Jeg har læst lidt anmeldelser på den, flere siger at subwoofer ikke giver god/nok bass. Hvad siger du til det.? Og hvad er grunden til at du skal have noget andet.?
Af Mr. Green
Shutdown skrev:Opskalerer bluerayafspilleren en alm dvd til 1080p.? Måske jeg kunne finde på at ligge et bud. Jeg har læst lidt anmeldelser på den, flere siger at subwoofer ikke giver god/nok bass. Hvad siger du til det.? Og hvad er grunden til at du skal have noget andet.?
Hej Shutdown.. Ja, den opskalerer til 1080p.. Om bassen ikke er kraftig nok? Det må være en smagssag.. Tror dog ikke at det er det kraftigste :)
Grunden til, at jeg sælger er fordi jeg flytter over til HiFi Stereo og ikke surround :)
Af Shutdown
Prøv at komme med et tilbud jeg ikke kan sige nej til. Jeg kan afhente... ;;) ;)
Af Mr. Green
Shutdown skrev:Prøv at komme med et tilbud jeg ikke kan sige nej til. Jeg kan afhente... ;;) ;)
PM sendt
Af Kunox
Mr. Green skrev:Stadig til salg :)
Måske interesseret til den "gode pris", send en pm, bor i Lyngby så hvis aktuelt afhentning i dag.

mvh. henning
Af Mr. Green
Kunox skrev:
Mr. Green skrev:Stadig til salg :)
Måske interesseret til den "gode pris", send en pm, bor i Lyngby så hvis aktuelt afhentning i dag.

mvh. henning
PM sendt :)