Log ind med sociale netværk
09 dec 2010, 20:55
lrev
X1 skrev:Er der nogle, der har et link til en Dansk test af Sony KDL-46HX900?tror ikke der er en test endnu-det er svært at finde tests af den overhovedet-men den er jo også først lige kommet(den var en del forsinket)
lrev
10 dec 2010, 07:15
jeg overvejede faktisk lidt at lave en tråd med førstehåndsindtryk, men det er kun min anden lcd skærm og har ikke noget kalibreringsværktøj eller lign. så det ville jo kun blive en kort gennemgang, som jeg vurderede til at være lidt spild af tid. men jeg kan da sige så meget, at jeg fortryder på ingen måde købet indtil videre
10 dec 2010, 11:48
Nej,nej-det er da bestemt ikke spild af tid-tror der er mange der lutrer på denne fede model.Jeg kunne f.eks rigtig godt tænke mig at høre hvordan hvordan den er m.h.t panoringer(hakfri?),reflektioner i skærmen i dagslys,hvordan du er tilfredsmed købet,og hvad du "kom fra"?
lrev
lrev
chrfog skrev:jeg overvejede faktisk lidt at lave en tråd med førstehåndsindtryk, men det er kun min anden lcd skærm og har ikke noget kalibreringsværktøj eller lign. så det ville jo kun blive en kort gennemgang, som jeg vurderede til at være lidt spild af tid. men jeg kan da sige så meget, at jeg fortryder på ingen måde købet indtil videreHej.
Nej,nej-det er da bestemt ikke spild af tid-tror der er mange der lutrer på denne fede model.Jeg kunne f.eks rigtig godt tænke mig at høre hvordan hvordan den er m.h.t panoringer(hakfri?),reflektioner i skærmen i dagslys,hvordan du er tilfredsmed købet,og hvad du "kom fra"?
lrev
lrev
10 dec 2010, 16:07
lrev 1-2 skrev: Hej.jeg har smidt en brugeranmeldese op. den har alt, hvad jeg som sådan lige kom i tanke om.
lrev
lrev
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto