Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lrev
X1 skrev:Er der nogle, der har et link til en Dansk test af Sony KDL-46HX900?
tror ikke der er en test endnu-det er svært at finde tests af den overhovedet-men den er jo også først lige kommet(den var en del forsinket)

lrev
Af chrfog
jeg overvejede faktisk lidt at lave en tråd med førstehåndsindtryk, men det er kun min anden lcd skærm og har ikke noget kalibreringsværktøj eller lign. så det ville jo kun blive en kort gennemgang, som jeg vurderede til at være lidt spild af tid. men jeg kan da sige så meget, at jeg fortryder på ingen måde købet indtil videre
Af lrev 1-2
chrfog skrev:jeg overvejede faktisk lidt at lave en tråd med førstehåndsindtryk, men det er kun min anden lcd skærm og har ikke noget kalibreringsværktøj eller lign. så det ville jo kun blive en kort gennemgang, som jeg vurderede til at være lidt spild af tid. men jeg kan da sige så meget, at jeg fortryder på ingen måde købet indtil videre
Hej.

Nej,nej-det er da bestemt ikke spild af tid-tror der er mange der lutrer på denne fede model.Jeg kunne f.eks rigtig godt tænke mig at høre hvordan hvordan den er m.h.t panoringer(hakfri?),reflektioner i skærmen i dagslys,hvordan du er tilfredsmed købet,og hvad du "kom fra"?

lrev

lrev
Af chrfog
lrev 1-2 skrev: Hej.

Nej,nej-det er da bestemt ikke spild af tid-tror der er mange der lutrer på denne fede model.Jeg kunne f.eks rigtig godt tænke mig at høre hvordan hvordan den er m.h.t panoringer(hakfri?),reflektioner i skærmen i dagslys,hvordan du er tilfredsmed købet,og hvad du "kom fra"?

lrev

lrev
jeg har smidt en brugeranmeldese op. den har alt, hvad jeg som sådan lige kom i tanke om.