07 dec 2010, 19:49
Stadig på grund af indretning havde jeg tænkt mig om at købe en LED TV..
Ikke fordi jeg tror at det er "bedre" end LCD (samme teknologi), men pga strømforbrug og tykkelsen..
Sønnen skal se TV (Yousee Kabel) og spille Wii.. så er der mange timer TV/EL forbrug.
Jeg overvejer an UE32c4005 eller 32C5105 (det sidste er kun spørgsmål om pris/penge ...).
Jeg er ikke glad for LG.. jeg har en LGH2000 og jeg er træt af dets programsortering og generelt om "menuerne".
Philips er lidt dyrere end Samsung men kan også være ok hvis lige så tyndt,
Måske er nyere LG bedre mht kanalsortering og lign... no idea..
PGA af WII skal det også være "responsive"..
Er de 2 Samsung OK.. da det er ikke primært TV, men stadig nok. til "drengen"... det behøver ikke være, "state of the art" billedskvalitet.
På forhånd tak.
Mvh
Ikke fordi jeg tror at det er "bedre" end LCD (samme teknologi), men pga strømforbrug og tykkelsen..
Sønnen skal se TV (Yousee Kabel) og spille Wii.. så er der mange timer TV/EL forbrug.
Jeg overvejer an UE32c4005 eller 32C5105 (det sidste er kun spørgsmål om pris/penge ...).
Jeg er ikke glad for LG.. jeg har en LGH2000 og jeg er træt af dets programsortering og generelt om "menuerne".
Philips er lidt dyrere end Samsung men kan også være ok hvis lige så tyndt,
Måske er nyere LG bedre mht kanalsortering og lign... no idea..
PGA af WII skal det også være "responsive"..
Er de 2 Samsung OK.. da det er ikke primært TV, men stadig nok. til "drengen"... det behøver ikke være, "state of the art" billedskvalitet.
På forhånd tak.
Mvh
Skype and NetGear Betatester NDA (Non Disclosure Agreement)