Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mundt
MigSelv skrev:
mundt skrev:@ Migselv

Må jeg købe den ene?

Mundt
Jeg har muligvis ( er rimelig sikker ), en meget interesseret aftager. Men jeg kan vende tilbage.
Det må du meget gerne.. :-)
Af mundt
Hehe, tror bare jeg venter til den bliver frigivet i det nye år så ;-) [/list]
Af trykkertor
MigSelv skrev:
trykkertor skrev:husk nu bare MigSelv at markedspris på den blu-ray er for tiden op mod £165.
Altså omkring 1.450,- DKK

http://cgi.ebay.co.uk/Avatar-3D-Bluray- ... 1c1789f8f8

http://dvd-video.shop.ebay.co.uk/Blu-ra ... 86.c0.m282
Uha, det lyder som om, at det er et samlerobjekt :-)).
Nej, ikke samlerobjekt. Men mere marked og efterspørgsel.
Det er den mest efterspurgte 3D-film, og ikke så mange af på markedet. (Ennu).
Om 1 år er den kun værd en 50-100,-
Af jingle
Så kan jeg endelig melde ud at jeg også fik filmen.

Og har da smug kikket lidt på den og må indrømme det er nopk det bedste 3D materiale jeg til dato har set og jeg har da efterhånden en rimelig stak 3D film.

Der står dog på filmkassetten at den ikke er til salg og det kun er en promotion udgivelse.

Kan det tænkes at den slet ikke vil blive udgivet i 3D til andre end Panasonic kunder O-O
Der er i hvertfald gjort rigtig meget ud af at gøre 2D versionen så stor som mulig med den exclusive version der nu er kommet med alt mulig ekstra materiale og klip og hvordan filmen blev til osv.
Dette er ikke med på 3D versionen.
Af Swingking
MigSelv skrev:
mundt skrev:@ Migselv

Må jeg købe den ene?

Mundt
Jeg har muligvis ( er rimelig sikker ), en meget interesseret aftager. Men jeg kan vende tilbage.
hvad siger du til 300 kr for den?
Af trykkertor
jingle skrev:Der står dog på filmkassetten at den ikke er til salg og det kun er en promotion udgivelse.

Kan det tænkes at den slet ikke vil blive udgivet i 3D til andre end Panasonic kunder
Det er rigtig at det her er en promo til Panasonic kunder.
Men den bliver udgivet senere i 3D på det frie marked.

Og tro mig. Sådan som de ælsker at tjene penge penge penge.
Så får vi.

Er det ikke der vi er med Ringenes herre?
LotR Dvd
LotR Dvd extended
LotR Blu-Ray
og nå venter mange på LotR Blu-ray Extended
Af Sponk
Hej Jingle. Så fik du filmen, du var ellers meget skeptisk :-)

Stor Ros Til Panasonic!

vh S

jingle skrev:Så kan jeg endelig melde ud at jeg også fik filmen.

Og har da smug kikket lidt på den og må indrømme det er nopk det bedste 3D materiale jeg til dato har set og jeg har da efterhånden en rimelig stak 3D film.

Der står dog på filmkassetten at den ikke er til salg og det kun er en promotion udgivelse.

Kan det tænkes at den slet ikke vil blive udgivet i 3D til andre end Panasonic kunder O-O
Der er i hvertfald gjort rigtig meget ud af at gøre 2D versionen så stor som mulig med den exclusive version der nu er kommet med alt mulig ekstra materiale og klip og hvordan filmen blev til osv.
Dette er ikke med på 3D versionen.
Af Sponk
Så bliver ventetiden lang :-) Den udkommer ikke i 2011

mundt skrev:Hehe, tror bare jeg venter til den bliver frigivet i det nye år så ;-) [/list]
Af trykkertor
Sikker?
Ser at Coraline, der var bundlet med Panasonic, kommer på frit marked nu til Januar.
Af Billy
Har også fået min :) Jeg har købt mit tv i August, så det er ihvertfald ikke et spørgsmål om hvornår man har købt sit 3D produkt.

Trykkertor Coraline har også været ude i lang tid i USA i Panasonic bundlen, så der går nok lige ½ - 1 år før Avatar bliver frigivet ligesom Coraline først bliver nu. Ice Age 3 er stadig ikke frigivet endnu, den var i samme bundle som Coraline.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8