Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jens525
Pas på med at købe my passport harddiske til tv. Min fungerer ikke til. Dvs. den hopper hele tiden af hvor tv'et ikke kan finde den. Har i stedet en USB flash pen midlertidigt, som virker! :)
Af RogerOver
tak for jeres input. Jeg foretager købet inden længe, foreløbig skal kontoen tilbage på normalt niveau efter købet af 46" c8705 :-)
Af Mysen
Det er ikke ligegyldigt, hvilken man vælger, men det behøver ikke være en Samsung..

Den du har linket til er dog lidt for tyk til at kunne gemme sig imellem tv og væg, hvis du hænger den op med superslim beslag. Jeg ville vælge en af de tyndere der er linket til i denne tråd.
Af Klopf
OK, tak for svaret. Dvs. at der er ikke nogen Samsung-special-forbindelse der kan udnyttes. Mht. wifi-donglen, SKAL det jo netop være en Samsung for at få det til at virke.

Det er ikke sikkert jeg hænger harddisken op på væggen. Jeg skal have en blue ray afspiller til mit set, og den får jeg nok alligevel ikke op bag fjernsynet. Så kan harddisken ligge på blue ray afspilleren. Synes at merprisen for dobbelt så meget plads er lille, og hvorfor løbe tør for plads? Men 500GB er da givet vis nok. Vil lave 2 partitioner, ligesom flere andre herinde. Partitionerer man på pc'en eller er det noget TV'et kan?
Af Mysen
Jamen jeg synes da det er en fin idé med 1gb. Og hvis den ikke skal hænges op på væggen, så betyder størrelsen ikke så meget. Men du kommer til at hænge den bag tv'et alligevel, for jeg tror ikke der er ledning nok til at smide den på en blu-ray afspiller under tvet.

Så vidt jeg ved skal man bruge en original Samsung dongle.

Man skal opdele partitioner på computeren. Jeg har brugt et program, der hedder EASEUS partition maker . Havde jeg vidst det var muligt havde jeg også købt en lidt større harddisk. Men nok kun 750, da de fleste bliver lidt tykkere ved 1gb af en eller anden grund.
Af jsj
hej alle, jeg har lyttet med på denne tråd, da jeg har problemer med at få mit samsung ps63c7705 til at finde/genkende min nyindkøbte 2 1/2" samsung G2 640gb hdd... Har prøvet med det format den kom i, FAT32, og formateret den til NTFS, men ingen af delene vil den genkende. Har prøvet begge usb indgange, hjalp ikke. Har en anden 31/2" hdd, den kan tvét godt finde..... Nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre... ;;)