26 nov 2010, 08:06
Hej Flatpanels brugere.
Jeg skal have købt mig en ny 32", men er meget i tvivl om hvilken. Jeg har selvfølgelig kigget mig godt omkring og læst med herinde fra sidelinjen, men har alligevel brug for råd omkring mit valg. Jeg har ca. 4000 kr. og har haft kig på følgende skærme:
LG 32LE530N - (4500 kr.)
Edge-LED og 100 hz - modellen uden internet
Philips 32PFL5605 - (4000 kr.)
LED-Backlight og 100 hz
Samsung UE32C5105 - (4000 kr.)
Edge LED og 50 hz
Det, som tiltaler mig ved Samsung og LG er den ultratynde skærm, men til gengæld er Philips udstyret med LED-Backlight, hvilket jeg jo kan forstå er bedre end edge. Er blot i tvivl om hvor meget jeg skal fokusere på dette, da tv'et ikke er så stort? Eller om jeg i stedet skal gå efter det design, som tiltaler mig mest?
Har I nogen erfaringer med disse tv eller andre i samme prisniveau?
Til information:
Jeg ser ikke meget sport og spiller ikke konsol.
Jeg sidder ca. 3½ meter fra skærmen. Men den skal være 32" af hensyn til pladsen.
Håber I vil hjælpe, så jeg kan få nyt fjernsyn.
På forhånd tak
Jeg skal have købt mig en ny 32", men er meget i tvivl om hvilken. Jeg har selvfølgelig kigget mig godt omkring og læst med herinde fra sidelinjen, men har alligevel brug for råd omkring mit valg. Jeg har ca. 4000 kr. og har haft kig på følgende skærme:
LG 32LE530N - (4500 kr.)
Edge-LED og 100 hz - modellen uden internet
Philips 32PFL5605 - (4000 kr.)
LED-Backlight og 100 hz
Samsung UE32C5105 - (4000 kr.)
Edge LED og 50 hz
Det, som tiltaler mig ved Samsung og LG er den ultratynde skærm, men til gengæld er Philips udstyret med LED-Backlight, hvilket jeg jo kan forstå er bedre end edge. Er blot i tvivl om hvor meget jeg skal fokusere på dette, da tv'et ikke er så stort? Eller om jeg i stedet skal gå efter det design, som tiltaler mig mest?
Har I nogen erfaringer med disse tv eller andre i samme prisniveau?
Til information:
Jeg ser ikke meget sport og spiller ikke konsol.
Jeg sidder ca. 3½ meter fra skærmen. Men den skal være 32" af hensyn til pladsen.
Håber I vil hjælpe, så jeg kan få nyt fjernsyn.
På forhånd tak