Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fatbass
Skrev til Panasonic om det med 1. November var rigtigt og at der ikke var film nok

Fik svaret at alle der har sent ansøgning ind uanset hva dato de har købt deres 3D produkt får en film og der er film nok til alle der har sendt ind indtil vidre.
Af Sponk
fatbass skrev:Skrev til Panasonic om det med 1. November var rigtigt og at der ikke var film nok

Fik svaret at alle der har sent ansøgning ind uanset hva dato de har købt deres 3D produkt får en film og der er film nok til alle der har sendt ind indtil vidre.

Jeg har fået præcis det samme at vide. MEN pga. FOX må Panasonic ikke officielt love at alle der har sendt ind får filmen. Jeg kunne forså på det hele at Panasonic godt var klar over sin formullering men pga. kontrakt betingelser med fox, kunne det ikke være anderledes på nuværende tidspunki. Det samme gælder perioden!!
Af jingle
Det lyder meget lummert og ikke noget jeg helt ville stole på før man vitterligt har sin egen i post kassen.

Det vil jo komme FOX for øre hvis de alligevel sender den ud og hvis man er ude i et kontrakt brud osv. O-O jow jow, det lyder mere som en forklaring og ikke en årsag i mine øre.

Men som sagt, jeg er ligeglad hvordan, hvorfor og hvorhenne, hvis jeg får en film er det da kun korrekt og ikke noget jeg vil juble over, altså at jeg også fik lov at få den.
Men jublen over filmen skal nok være til stede :)

Men lad os da høre hvor mange der får den med en kommentar om hvornår de har købt produktet.
Men også hvis der skulel være nogen som ikke får den ;)
Af maskus
Hvornår får køberne i Norden egentlig tilsendt filmen?
Af steen_c
ikke for at sige noget eller bare meget.

Er der ikke gået lidt tudefjæs i det her, på grund af en film. til max 350 kr. og der er kommet forslag i den her tråd, der næsten lyder som bedrageri, eller reelt set tyveri.
Jeg syntes det her er en god hjemmeside og et godt forum.
Men jeg syntes den her tråd er lidt langt ude, og burde kunne bruges bedre (også for troværdighedens skyld), det er svært at forholde sig til at der kan bruges så meget tid, på en film der koster mellem 200- 350 kr. og som bliver frigivet til alle, på et tidspunkt. Jeg tvivler på at Avartar, skulle være den eneste grund til at købe en 3d skærm, og indenfor kort tid vil der komme flere titler i 3d, og for dem der har canal digital kommer der en 3d kanal, i samarbejde med panasonic.
Det kan godt være det bare er mig, men var bare overrasket over at tråden var på 2 sider. og at der blev brugt så meget krudt på en film til 350 kr.
Af trykkertor
Det handler ikke om prisen.
Det handler om tilgangen på Avatar i 3DBD.

Avatar er vel selve ikon-filmen for denne generasjonen 3D.
At skulle få fingrene i denne før alle andre er noget mange ønsker.
Så om den koster 150,- 250,- eller 350 er fuldstendig ligegyldigt.

Så er temaet der er diskuteret om Panaonsic skulle være villige til at påskønne sine trofaste early adopters, eller kun sigte mod nye kunder.
De står frit til å gøre som de vil. Men opleves forskellig.

Normalt taber ALTID early adopters i forhold til at de betaler højere pris end alle andre, og som regel går glip af muligheder senere.

Der synes jeg PS3 i sin tid gjorde noget helt fantastisk.
Jeg købte selv PS3 til release.
Og i dag har jeg en PS3 der kan:
Afspille PS2 spil
Afspille SACD (en funktion jeg faktisk bruger)
Læse hukommelseskort (en funktion jeg faktisk bruge)
Flere USB-porte
Og et mere ekslusivt design.

Altså sidder jeg med en PS3 som early adopter hvor jeg føler at Sony til en vis grad har "belønnet" mig for at være tidlig på teknologien.

Så er det lov at føle sig lidt snydt når Panasonic i udgangspunktet ikke ville udelukke Avatar til de tidlige kunder, men nu viser sig at om der er nogle smule til overs, så kan der måske deles noget ud.

Om Panasonic fra starten af skrev gælder KUN køb fra og med d.1. november, så var jo sagen en anden.
Men mange her bliver let provokeret af en for tvetydig formulering, og dårlig definition af hvem det her tilbud omfattes af.
Af trykkertor
AppleMan skrev:jeg har lige købt Avatar i lørdags 3d den er bare flodt og meget god i 3d
Er den købt over Ebay eller noget?
Den er vel ikke i løst salg før til næste år?
Af AppleMan
nej jeg har købt dem på et loppemarket sjovt nok ikke og han hade en del af dem også andra så jeg har købt 5 nye
Af jingle
AppleMan skrev:nej jeg har købt dem på et loppemarket sjovt nok ikke og han hade en del af dem også andra så jeg har købt 5 nye
Det lyder jo helt ude i skoven.
Tag lige og knips et billede af dine film og opload billedet af de 5 stk. du har købt. så vi kan se din samling.

Det er en smal sag, så det skulle du vel nok kunne gøre, nu da du i forvejen har en interesse i at vi skal vide du købte dem på et loppe market :p

Du må have mig undskyldt, men jeg tror ikke jeg er den eneste som synes det lyder rimelig usansyneligt.
Så derfor vil jeg og sikkert også andre glæde sig til det link du smider op hvori man finder det omtalte billede O_O

Og så vil jeg gøre mig klar til at bøje mig i støvet, hvis det skulle forholde sig sådan :o
Du kunne måske også bare have købt 5 forskællige produkter og fået alle 5 film tilsent og have en pudsig humor, men lad os blive oplyst :p
Af trykkertor
Vel, han skriver til mig i privat besked:
AppleMan skrev:sen mig en e-mail så skal jeg bevise det

man har da tapt løste til at vide give så ikan købe
den ande jeg har købt er
Resident Evil Afterlife 3D

men jeg skal tænke over det det kommer and på hvad i har at sige
nok jeg har bevist synes ikke i kan være bekent at skrive
jeg er fuld af det ved i jo selv

man jeg kan jo vær lige glad

biviser ind til kl 24,00 der efter kan det væte lige meget
Mig bekendt er Resident Evil Afterlife ikke tilgængelig før d. 28. december, og det i USA.
Af trykkertor
SjaiGuy skrev:Skal lige tilføkes til det her at Panasonic ikke ejer rettighederne til filmen... de har kun "lejet" den frem til 31 januar 2011.. så den burde kunne ses i alm handel til februar

Hvis det her link altså¨holder stik
http://www.theregister.co.uk/2010/11/02 ... exclusive/
Jeg ved ikke hvem der har ret, men 3DMovielist skriver følgende om Avatar 3D.
3DMovielist skrev: Avatar 3DBD - Nov 2010
(1 year Panasonic Exclusive)
Ved så tilfælde bliver det en lang ventetid.
Så er den klar til julesalget 2011.
Af SjaiGuy
Panasonics kampagne ender den 31. januar.. så på den måde giver det ikke rigtigt mening hvis de skulle have eksklusiv aftale frem til november næste år.

Men vi får se :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8