Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej har lige købt et nyt tv
42" plasma,
men det er importeret fra polen eller slovakiet (sagde en mand fra samsung til mig)

og vil gerne vide om et boxer tv modul ville virke i tv´et men det kunne han ikke svare mig på?
tvet har CI+

nå men ville høre om i kunne hjælpe mig:)

Tvet er
Samsung PS42C430A1WXXH

Håber på svar:)
Raverlution skrev:Hej har lige købt et nyt tv
42" plasma,
men det er importeret fra polen eller slovakiet (sagde en mand fra samsung til mig)

og vil gerne vide om et boxer tv modul ville virke i tv´et men det kunne han ikke svare mig på?
tvet har CI+

nå men ville høre om i kunne hjælpe mig:)

Tvet er
Samsung PS42C430A1WXXH

Håber på svar:)
Jeg ville kontakte boxer, måske kan du få lov at prøve om det virker, uden at du binder dig.
Af lennon
Hvad siger de der hvor du har købt det ? Samsungs Nordiske modeller skal vist ende på et ´5 tal . Forståeligt nok at de ikke supporter parallelimporterede produkter.
Af Raverlution
Hej

Har haft kontakt med dem men de kan ikke love mig noget!
jeg har boxer men med modtagerbox lige nu

kan ikke helt forstå hvad det boxergodkendt er Kortet skal vel bare passe i tv´et??
Og tv´et har jo CI+?

Kunne jo være en af jer kloge hoveder lige kunne fortælle mig det:)
Af Raverlution
De er 90% sikre på det virker men kan ikke sige det med sikkerhed
prøv dig frem :) men gider ikke bruge 400kr hvis det ikke virker
Af steen_c
for at modtage danske tv signaler via egen antenne, uden boks, så skal dit tv være boxergodkendt, det vil sige det lever op til den nordiske mpeg4 standard, som er vedtaget i Skandinavien. Du kan se om dit fjernsyn fra samsung er nordisk ved at der skal stå xee, i enden af serienr. eller modelnr. såsom ue40c6805, parallelimport kan hedde ue40c6000 eller lignende. jeg er bange for at du må leve med at du skal have en boks til dit tv.

http://www.samsung.com/dk/consumer/pdf/ ... nTV_dk.pdf
Af Raverlution
nogen der kan sige mig hvad der erspecielt ved den nordiske mpeg4??

Tvet kan tage alle gratis kanaler men vil vide om den kan tage de kodede kanaler fra boxer med et modtagerkort eller hvad det hedder til at plugge i tv´et