Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Namnam
Hej allesammen

Vil bare lige komme med en lille update ang. mit g20 i 50, her ca. ½ efter jeg har købt. Bruges til alm. tv/film/pc spil-internet surf/ps3.

I LOVE IT :-)

Har læst om diverse problemstilling folk har med deres g20, lyd synch/brummen osv, Jeg har intet og kan kun sige at det er stadig årets bedste køb.

Ang. fastbrænding, er faldet i søvn mange gange foran tv på et stille stående billede (slukker selv efter ca 2 timer hvis jeg ikke reagere) aldrig set skyggen af burn/retension.

Har også en kammerat der har købt samme model, samme oplevelse. Begge købt ved Panasonic center på dalumvej i odense.

Det var alt, god jagt til jer der er på jagt:-)
Ps. man kommer til at elske de 50 tommer :-)
Af maskus
Namnam skrev:Hej allesammen

Vil bare lige komme med en lille update ang. mit g20 i 50, her ca. ½ efter jeg har købt. Bruges til alm. tv/film/pc spil-internet surf/ps3.

I LOVE IT :-)

Har læst om diverse problemstilling folk har med deres g20, lyd synch/brummen osv, Jeg har intet og kan kun sige at det er stadig årets bedste køb.

Ang. fastbrænding, er faldet i søvn mange gange foran tv på et stille stående billede (slukker selv efter ca 2 timer hvis jeg ikke reagere) aldrig set skyggen af burn/retension.

Har også en kammerat der har købt samme model, samme oplevelse. Begge købt ved Panasonic center på dalumvej i odense.

Det var alt, god jagt til jer der er på jagt:-)
Ps. man kommer til at elske de 50 tommer :-)
Mit er bestilt og afventer tv med den alt for lange leveringstid... Havde 42G20 med fejl på; og måtte bare et størrelsesniveau op, så glæææder mig...
Af psiegumfeldt
Jeg vil egentlig bare stemme i med trådstarter. Jeg købte også mit G20 50" for omkring ½ år siden og jeg er virkelig også glad for det. Jeg har ingen problemer med brummen eller noget andet så ..

I LOVE IT ALSO :-)
Af THM
jeg er også rigtig glad for mit 42" G20, kunne dog godt bruge et lidt større når der ses bluray film ;) men super godt billede :)
Af maskus
THM skrev:jeg er også rigtig glad for mit 42" G20, kunne dog godt bruge et lidt større når der ses bluray film ;) men super godt billede :)
Vi ser mange film ;)