Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af radiomand
Hvor kan du se at den er i 3D ?
Af Thure Jensen
tror ikke det er 3D versionen for så skal der stå Blu-Ray 3D på toppen af æsken , hvilket der ikke gør her.
Har lige købt min på Amazone til 130kr med danske undertekster. :D
Brugeravatar
Af MigSelv
Jeg tror de har opdateret deres side, for 5 min. siden var det en 3d version de viste.
Af Martin Sjøstrand
ja de har rettet det nu, men da jeg bestilte den, var det et fint tydeligt billede af 3D udgaven. Hvad så nu, har man så krav på 3D versionen, når man nu i god tro har købt og betalt for denne, for lidt siden?
Af Makaus
Martin Sjøstrand skrev:ja de har rettet det nu, men da jeg bestilte den, var det et fint tydeligt billede af 3D udgaven. Hvad så nu, har man så krav på 3D versionen, når man nu i god tro har købt og betalt for denne, for lidt siden?
Det ville jeg bestemt mene. Men de plejer også at skrive at der kan være tryk/stave fejl..

Deres fejl.
Af bleze
Tvivler på at du kan kræve at få filmen. Jeg bestilte en gang en SLI pakke af et grafik kort hvor billede og tekst var soleklar men prisen var underlig lav. Jeg endte med at få et grafikkort og de nægtede pure at sende den rigtige vare. Jeg måtte få pengene retur og sende grafik kort tilbage.
Jeg frygtede lidt det ville ske men tog chancen alligevel. Så man kan vel sige at jeg var i ond tro?

Som man siger... Hvis det ser ud til at være for godt til at være sandt, ja så er det det nok også :)
Af HAT
Hmmm min version var sjovt nok heller ikke en 3D version. Nogle som er interesseret i at købe en B-animationsfilm? :p

Men som den venlige support-dame skrev til mig; Billedet er kun vejlende...

surt!

/HAT
Brugeravatar
Af MigSelv
HAT skrev:Hmmm min version var sjovt nok heller ikke en 3D version. Nogle som er interesseret i at købe en B-animationsfilm? :p

Men som den venlige support-dame skrev til mig; Billedet er kun vejlende...

surt!

/HAT
Der er altså forskel på vejledende og vildledende. Det stunt de lavede, var i kategorien vildledende.
Af Mysen
"der tages forbehold for trykfejl eller udsolgte varer"

Betyder, at hvis de laver en fejl kan man ikke hænge dem op på det, men man kan jo altid fortryde købet.
Af Martin Sjøstrand
Ja jeg beklager sgu tippet :(

Jeg fik så også min i dag, og må indrømme jeg bare pakkede den op og satte den på hylden. Gad ikke engang besværet med at sende skidtet retur for 59 kr.

Så bliver den vel set en dag, og håber den var det værd :)