Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har fået 7000 kr. i Julegave af mine forældre til at købe mig et TV. Det skal op og sidde på væggen i stuen. Primært tv-brug men skal også kunne tilsluttes pc.

Jeg har indtil videre kig på det her: Samsung 27" LE27S71B (pris ca. 5500) det giver mig forhåbentligt råd til at købe et vægbeslag.
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=241732

Er det fornuftigt valg, eller har du et andet forslag til hvad jeg kan købe?
Og hvor finder jeg et godt vægbeslag?
Brugeravatar
Af azrael
Kig efter Toshiba 32WL66Z hos TapeConnection til p.t. kr. 7500. Du vil ikke fortryde det (i al fald ikke i forhold til det nævnte Samsung).
Af Paw Jørgensen
Spar hellere en 3-4000kr. sammen til noget du bliver glad for, ind du køber noget nú som du bliver KNAP så glad for.... Men helt klart gå efter TOSHIBA, men der er kommet ny model der hedder 69
Brugeravatar
Af azrael
Paw, jeg tror du tænker på modellen WL68P. Den er rigtig fin (iflg. specs) og ser rigtig flot ud, men koster en hel del mere p.t. bl.a. fordi den er så ny. Tror man skal af med omkr. 12000 for 32" modellen.
Af Paw Jørgensen
Det er rigtigt... :-) Den gamle hedder 66 og den nye hedder 68.. :-)
Af Lindberg
Jeg leder også efter et 27" tommer TV, som ikke må koste meget over 5-6000. Det Samsung du viser ser da ok, men jeg er meget åben overfor ny ideer!
Af Kief
Hejsa

Jeg købte i sommers den omtalte Toshiba 32" WL 66 Z og har været rigtig glad for den! Men desværre er den købt et nummer for lille og overvejer derfor at sælge min Toshiba og købe en større...

Hvis du er interesseret kan vi evt. finde ud af en handel, da den er helt ny og med fuld garanti foreslår jeg en pris på 6500,- dermed har du også penge til et fedt vægbeslag (så som det Hifi Klubben har til 699.-)

Du er velkommen til at stille spørgsmål.

Mvh

Casper
Af lasjen4
Jeg købte Samsung R72 til soveværelset for én uge siden, og da jeg fyrede op for den var jeg utrolig skuffet over billed kvaliteten¨. Det var så indtil jeg fandt ud af at mit antenne kabel var i stykker :D - Nu står det rigtig flot og skarpt af et tv i den prisklasse. Jeg gav 6000 for mit og det er en 26".
Så tv'et kan absolut anbefales til soveværelse brug, eller mindre stuer.