Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mr. wap
Hej jeg har næsten bestemt mig for at købe ps50c7705er. Jeg var meget imponere over dette tv da jeg så det i hifi klubben. jeg prøvede jo også at se 3d der på og var helt solgt. men jeg kan ligesom fornemme at det er sådan 50/50 om det slår igennem, og at det er meget vanskeligt at få nogle film i 3D.

Jer der har købt dette tv bruger i nogensinde 3D eller er det bare noget opblæst fis.

p.s

Håber virkelig at 3D slår igennem for det er bare for fedt :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er svært at spå, men lad mig da lige komme med et kommentar. Det er ret svært at basere succesen for 3D på hvor meget folk har brugt det indtil videre. Det ender jo højest med at blive en cirkel-argumentation. Folk bruger det jo netop ikke, fordi der ikke er meget indhold.

Når det er sagt, så er der dog planlagt utroligt meget 3D-indhold for det kommende år. Der kommer et par film her op til jul, og så kører det ellers henover 2011. Nogle af konveteringerne er droppet - f.eks. 3D versionen af Harry Potter - og taget i betragtning af hvor uheldig Clash of the Titans og Alice in Wonderland tog sig ud i 3D, er det vist også fint nok, at man ikke efterbehandler film til 3D, men holder sig til at optage dem i 3D.
Senest rettet af Rasmus Larsen 05 nov 2010, 16:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af hans123
der er kun 3-5 film som er 3D

men mere er på vej.

Så man bliver hurtigt træt af 3D :-)

Men kommer der mere så er det vel OK

Har haft 3D med et VT20
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Jeg har set den medfølgende demodisk fra Panasonic, samt Grand Canyon River at Risk.
For 3 mdr. siden blev "Det regner med frikadeller" købt, den har vi set 30 min. af.
For 3-4 uger siden fik vi "Coraline", den har ikke været åbnet endnu.
Vores tv blev ikke købt for 3d egenskaberne, men det faktum, at det var topmodellen.
Hvis udvalget pt. var rigtige spillefilm, så kan det da godt være, at man fik større lyst til 3d mediet.
Af trykkertor
Jeg har pt 10 3DDB film i hyllen.
(Og ennu flere på harddisk??)
Videre har jeg 3 film i forhåndsbestilling der bliver leveret i løbet af November, starten af December.

Så for dem der er interesseret er det fuldt mulig at komme op mod 15-20 ægte 3DBD inden vi skriver 2011. Altså indenfor de næste 50 dage.

Så du kan rolig være sikker på at der er rigelig med film i løbet af nogle måneder.

Men jeg bruger 3D meget sjelden.
Ser en film i 3D, og så går den i hyllen og blir ikke set igen.

Nu kommer Call of Duty Black Ops spillet i 3D til næste uge.
Ugen efter kommer Need For Speed Hot Pursuit spillet i 3D.

Så dem der stadig siger at der er kun 3-5 film tilgengelig tar enten meget fejl, eller er ikke villig til at bestille fra tyskland eller england. (De køber kun overprisede film her i dk).
Af Jeden
Der er efterhånden ved at være adskillige film i 3D på vej. Især hvis man handler over de engelske film sider. De kommer noget før de danske udgivelser og til mere normale priser.
Men hvis man kan lide at game. Så er der jo også løbende annonceringer af spil som kan spilles i 3D, hvis man har en PS3
Af trykkertor
Der er også 3D spil til Xbox360.
Til eksempel CoD:BO der kommer nu.
Så en behøver ikke eje præcis en PS3 for at kunne 3D-game på sit fjernsyn.
Af Jeden
trykkertor skrev:Der er også 3D spil til Xbox360.
Til eksempel CoD:BO der kommer nu.
Så en behøver ikke eje præcis en PS3 for at kunne 3D-game på sit fjernsyn.
Jamen fungerer det på helt samme måde. Jeg så godt at den mulighed var der i lige netop det spil. Jeg har ikke læst nogle steder at xboxen har fået en opdatering der gør det muligt på samme måde som PS'en.
Af trykkertor
Ja, stort set.
Der findes mange udgaver af 3D.
Og den helt ÆGTE fullHD3D bliver det ikke.
Men det bruger ikke PS3 heller så langt i sine spil.
Af Flemming Larsen
MigSelv skrev:For 3-4 uger siden fik vi "Coraline", den har ikke været åbnet endnu.
.
Denne film er da vist ikke kommet i rigtig 3D. Er det ikke bare hvor der er nogle papbriller med?
Brugeravatar
Af MigSelv
Flemming Larsen skrev:
MigSelv skrev:For 3-4 uger siden fik vi "Coraline", den har ikke været åbnet endnu.
.
Denne film er da vist ikke kommet i rigtig 3D. Er det ikke bare hvor der er nogle papbriller med?
Nej, det er en bonus dvd fra Panasonic.
Af Flemming Larsen
MigSelv skrev:
Flemming Larsen skrev:
.
Nej, det er en bonus dvd fra Panasonic.
På den måde. Grissebasse. Er det noget du har skulle efterbestille, eller er den med i de nuværende?
Af Bliss
Har det på den måde at hvis jeg køber en alm BD-film så ser jeg dem også kun et par gange.

Har dog køb 2 og fået en 3D BD for at keg kunne sætte mit mediacenter op til at afspille 3D Blu-ray, fremover skal de lejes og ikke købes, men var nødt til at at have noget at sætte det op med.

Tog kun 3 uger at få det til at virke...men nu virker det også
Af Jeden
trykkertor skrev:Ja, stort set.
Der findes mange udgaver af 3D.
Og den helt ÆGTE fullHD3D bliver det ikke.
Men det bruger ikke PS3 heller så langt i sine spil.
Ved du noget om hvordan kvaliteten bliver generelt. Både det almindelige billede men også 3D effekten nu når det ikke er 3D i full HD. Jeg troede faktisk at PS3'eren viste full HD 3D