Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af s.frederiksen
Hej Alle.

Jeg havde i første omgang kig på Sonys KDL40EX600 TV, da jeg trode at LED teknologien giver bedst billede og kontrast forhold. Efter at have læst lidt rundt her i forummet, kan jeg forstå det ikke er tilfældet, og at KDL40EX500 skulle give et meget bedre billede.

Så nu har jeg brændt mig varm på EX500, og da den endda også er billigere er det da bare fint. Jeg har fundet den til 4800 her: http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -40-lcd-tv
en del billigere end den Wupti side der bliver linket til i købsanbefalinger her på siden, men kan I bekræfte at det er samme skærm, selvom den hedder AEP til sidst på elgiganten? Hvad betyder det AEP Egentlig?

Jeg bruger mit TV til at kigge lidt fjernsyn (via yousee kabel tv) og se film engang imellem, eventuelt finde der et bedre tv i samme prisklasse?

Vh. Steffen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
AEP er betegnelsen for den danske version af TV'et. Det er det samme TV du får.
Af s.frederiksen
Så må det da siges at være en god pris elgiganten har på TV'et
Af s.frederiksen
Nogen der ved om man kan sætte en "decoder" kort i, hvis man nu skal se betalingstv på DVB-T og DVB-C nettet?
Af Steen Bay
s.frederiksen skrev:Nogen der ved om man kan sætte en "decoder" kort i, hvis man nu skal se betalingstv på DVB-T og DVB-C nettet?
Kortet sættes i en kortlæser (som du køber), og den kan så monteres i et 'stik' bag på TV'et.
Af nic92
Camkort læseren sættes i siden af tvet og du kommer ikke til at kunne se den hvis du sidder foran tvet =). Den koster ca. mellem 300-599 kr.
Af THM
det er et ganske fornuftigt tv du har kig på... alternativer i prisklassen, som jeg ser det :) : Panasonic S20E, Lg Pj650n, og Philips 5605h