Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Feller
Hej
Jeg har sat mit P42G20 til min computer som en ekstra skærm. Det er sat til med HDMI og en HDMI-DVI converter. Hvis jeg smider en film fra min computer over på tv'et, så virker billedet alt for levende. Det virker lidt som om at filmen kører lidt for hurtigt. Hvis jeg hiver vinduet over på min computerskærm, så ser det fint ud. Er der noget jeg kan gøre for at ændre dette?

En anden ting: da jeg satte det til, sendte mit grafikkort (ATI HD4870x2) lyden fra min computer, over på tv'et. Jeg kunne ikke finde et sted hvor jeg kunne ændre på dette. Dog fandt jeg et sted hvor jeg helt kunne deaktivere det (Playback devices i Windows7). Herefter forsvandt lyden og jeg har ikke kunne "sende" det tilbage til tv'et. Ved i om der findes et sted hvor man nemt kan (de)aktivere det?

På forhånd tak
Af EE
Feller skrev:Hej
Jeg har sat mit P42G20 til min computer som en ekstra skærm. Det er sat til med HDMI og en HDMI-DVI converter. Hvis jeg smider en film fra min computer over på tv'et, så virker billedet alt for levende. Det virker lidt som om at filmen kører lidt for hurtigt. Hvis jeg hiver vinduet over på min computerskærm, så ser det fint ud. Er der noget jeg kan gøre for at ændre dette?
Lyder som om du har IFC slået til (Intelligent Frame Creation). Det giver lidt en Mickey Mouse effekt. Slå det fra, så tror jeg at dit problem er løst.