Log ind med sociale netværk
12 okt 2010, 21:09
Alm. TV vil også ælde skærmen, selvom det ikke er helt så homogent som en wash. Du kan godt se TV på skærmen, men hvis du ikke er ude over de 200 timer så ville jeg køre wash'en koncentreret. Hvis du er ude over den første periode, så vil skærmen ikke få hverken nemmere eller sværere ved at vaske billedet ud.
Basalt set er der to områder på ældningskurven: Det første, som er meget stejlt og det efterfølgende hvor kurven flader mere ud. I den første periode er det derfor "nemt" at ælde områder af skærmen hurtigt, hvorfor stillestående elementer er en fare. Efterfølgende bliver det sværere at få noget til at brænde fast, men samtidigt så tager det også længere tid at vaske noget væk igen.
Basalt set er der to områder på ældningskurven: Det første, som er meget stejlt og det efterfølgende hvor kurven flader mere ud. I den første periode er det derfor "nemt" at ælde områder af skærmen hurtigt, hvorfor stillestående elementer er en fare. Efterfølgende bliver det sværere at få noget til at brænde fast, men samtidigt så tager det også længere tid at vaske noget væk igen.
12 okt 2010, 21:33
Tak igen
Det er en genstridig satan. Jeg er ret sikker på, jeg er udover de 200 timer, men jeg kan ikke gøre meget andet end at vaske igennem.
Den kører nu på 24. time i træk, og nu med recorders vaskeprogram og mit tv sat til dynamisk.
Der kan stadig anes tal i bunden fra tekst tv, og resten er nærmest blevet krims krams.
Overvejer om det skal have et skud til i morgen aften, og så var det det... Det er jo blevet betydelig bedre (vel en 70 %).
Det er en genstridig satan. Jeg er ret sikker på, jeg er udover de 200 timer, men jeg kan ikke gøre meget andet end at vaske igennem.
Den kører nu på 24. time i træk, og nu med recorders vaskeprogram og mit tv sat til dynamisk.
Der kan stadig anes tal i bunden fra tekst tv, og resten er nærmest blevet krims krams.
Overvejer om det skal have et skud til i morgen aften, og så var det det... Det er jo blevet betydelig bedre (vel en 70 %).
16 okt 2010, 23:21
Jeg kan bidrage til denne tråd ved at sige at jeg har fået lavet mig et ordenligt omgang retention på min samsung ps50c7705. Jeg skulle til akut dyrelæge med katten, satte fifa på pause og troede at jeg slukkede tv'et, men nej.. nu har jeg en god lang bjælke over skærmen og et pænt EA sports mærke!!
17 okt 2010, 14:56
akanhjo skrev:Jeg kan bidrage til denne tråd ved at sige at jeg har fået lavet mig et ordenligt omgang retention på min samsung ps50c7705. Jeg skulle til akut dyrelæge med katten, satte fifa på pause og troede at jeg slukkede tv'et, men nej.. nu har jeg en god lang bjælke over skærmen og et pænt EA sports mærke!!held og lykke med at få det væk igen. Det skulle gerne skulle gerne kunne lade sig gøre.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto