Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aidin
Hej

Jeg har købt mig en Philips 40PFL5605H/12 til 5000 kr. i Elgiganten, men jeg er ikke helt tilfreds med billedekvalitet. Jeg spiller en del Fifa på min Xbox og synes det er ret sløret rundt om spillerne og bolden, hvilket irriterer mig en del.
Jeg vil derfor høre om der er nogen herinde som kan anbefale mig noget bedre til en Ca. pris som philips`en?

- Er det mig? Eller har jeg alt for høje forventninger til,hvad jeg kan forvente af et fjernsyn til den prisklasse?
Kan få bedre kvalitet med mindre skærm?

Synes bare det er bedre billedekvalitet på samsung ? :S hjælp så hurtigt som muligt tak, da det er kun 4 dag til min fortrydelseret :P
Senest rettet af aidin 29 sep 2010, 13:58, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Din overskrift er ikke specielt sigende. Du burde nok overveje at ændre den til noget der handler om din tråd.

Har du deaktiveret 100 Hz systemet på TV'et? Det vil introducere støj omkring objekter i bevægelse. Ligeledes bør du deaktivere alt støjreduktion og "3D comb." mv. da du benytter et digitalt signal, som ikke har støj.
Af DavidHimself
Når man købe et tv billigt, så får man tit.... et billigt tv.

Hvis det skal være lcd/led så er samsungs C655 et rigtig godt bud, kan sikkert findes omkring 5500 eller 6000!?

Panasonic txp42g20 er da også et godt bud! Den har jeg set i en 50" udgave på 360'eren og den står pisse godt. Den kan fås omkring de 6 kilo
Af aidin
Det hjælper men det er jo stadig irreterne når nu man har opdage det.

jeg har tænkt på plasma(g20) men synes min stue er alt for lyst til en plasma.

kan d anbefale nogen af de skærm som jeg har skrevet ned under fremfor den philips jeg har ?

LE40C535

40EX500 ELLER /700

LG LD750N

eller har vi nogen herinde som spiller fifa med pro kamera og ikke oplever bolden er sløret :S