Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey,

Jeg skal skyde mig at sige, at problemet kun findes på TV'et HDMI indgange. Når man ser alm. TV er der ingen problemer.

Jeg har haft dette problem siden jeg købte TV'et. Jeg har sat en Sony RDR-HX1010 til TV'et, hvor billede og lyd bliver slået fra i cirka et sekund, hvor efter det hele kommer tilbage igen. Der sker som sagt periodisk, og kan variere fra det sker mange gange i løbet af en aften, til ingen gange.

Er der nogen af jer, som har oplevet lignende med jeres Samsung TV?

SLL
Af SLL
I dag har jeg oplevet, at TV'et for første gang gjorde det, altså slog billede og lyd fra i et sekund, hvorefter det kom tilbage igen?! Normalt har det kun vist sig på HDMI indgangene.

Nogen som ved noget om ovenstående problem :-)

SLL
Af ramlas
Har i en HDMI switch koblet på tv'et, mit pana begyndte med samme problem og det var den nye switch jeg havde købt, der var problemet :)
Af SLL
Tak for svaret ramlas, og da godt du fik det løst.

Nu har jeg ikke noget switch på mit TV, men en Sony Recorder. Gad vide om det er TV'ets HDMI eller Sony'ens HDMI som laver udfaldet?

Desværre har jeg ikke nogen andre HDMI afspillere øv, ellers kunne jeg har tjekket med en anden afspiller.

Jeg fandt en del links i går far folk med samme problem. Og det lader ikke til, at udskiftning af main board i TV'et altid er løsningen. Så måske det er Sony'en eller HDMI kablet den er gal med?!

Jeg er godt ned træt af periodiske fejl :(

SLL
Af ramlas
prøv at skifte dine HDMI kabler rundt - skriv lige i dette forum hvis du løser problemet ;)
Af lordt_nelson
Hvad har du snakket med Samsung om det ?