Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey allesammen.
Jeg overvejer at sælge min 3d afspiller, mener det er en C6900.
Den er fra 6. måned, og med alt tilbehør, original emballage samt kvittering.
Desuden medfølger der 1 stk. 3d bluray film, nemlig monsters vs. aliens
Den har afspillet max 5 film.
Hvad kan sådan en fyr koste?

Westar
Af Westar
Slet ingen der vil smide et bud?
Af thcleaner
2000 da den er på tilbud til 2399 hos elgiganten
Af Westar
Tak, tror jeg prøvet at smide den på dba.dk så, folk herinde vil nok ikke give så meget jo :)
Af viol8r
Hvad er grunden til salg?
Af Westar
Vil have en PS3 så jeg kan spille Gran Turismo, og har ikke plads / brug for min 3D afspiller så :)
Af trykkertor
Westar skrev:Tak, tror jeg prøvet at smide den på dba.dk så, folk herinde vil nok ikke give så meget jo :)
Haha... DBA er det mest nærige sted jeg ved om.
Hvis de ikker får den for halv pris er de ikke interesseret.
Og de vil have gratis fragt.
Jeg hader at sælge noget på DBA.
Af Westar
Jamen så må den til salg her. Anyone? :-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det ene behøver vel ikke udelukke det andet. Én ting er at folk på dba.dk ofte skambyder et produkt, men hvis prisen er sat fornuftigt så skal der nok komme seriøse bud. Tosserne der vil have alt gratis kan man jo bare ignorere.
Af Support dba.dk
Hej Westar

Du er meget velkommen til at indrykke din annonce på dba.dk - Det er ganske gratis.

Ønsker du ikke skambud kan du altid vælge at skrive "Prisen er fast" eller evt. fravælge "Spørgsmål & Svar". Dog er dette ofte en god og hurtig måde at kommunikere med evt. købere.

Har du brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte Support på [email protected]

Held & lykke med salget :)

Med venlig hilsen

Lene Kristensen
Support dba.dk
Af trykkertor
Support dba.dk skrev: Ønsker du ikke skambud kan du altid vælge at skrive "Prisen er fast" eller evt. fravælge "Spørgsmål & Svar". Dog er dette ofte en god og hurtig måde at kommunikere med evt. købere.
At skrive "prisen er fast" hjelper ikke stort.
(Skriver af erfaring).
Men fjern "Spørgsmål og svar", så får du de mere seriøse henvendelserne.
For mig virker det som om enkelte er på DBA kun for at skambyde og håbe på held.