Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Davs alle :)

Jeg har tidligere i dag været nede i Fona og købe mig en lille Sony Bravia KDL-40EX500, super skærm i mine øjne, men. Og det er et stort men. Jeg får kun statisk støj på mine analoge kanaler efter jeg har søgt. Og jeg har prøvet at søge på google, bruge den indbyggede manual, og intet har virket eller givet resultat.

Så, mit spørgsmål er, hvad skal jeg gøre for at få lyden tilbage? (Stedet jeg bor har en antenneforening, så TV2 Zulu, TV3, 3+, 3 Puls, etc tæller som Analoge kanaler ifølge mit TV hvorimod DR1, DR Update, DR K, etc tæller som digitale.)

Venlig Hilsen
Gabriel
Af capalex65
Er der overhovedet ingen der har haft det samme problem som mig? O.o

Ifølge fejlsøgningsfunktionen på fjernsynet så skal jeg manuelt indstille kanalernes "system" til noget andet. De står lige pt. som 1 og det kan ikke ændres overhovedet.
Af Peter Schrøder
capalex65 skrev:Ifølge fejlsøgningsfunktionen på fjernsynet så skal jeg manuelt indstille kanalernes "system" til noget andet. De står lige pt. som 1 og det kan ikke ændres overhovedet.
Sony skriver du skal trykke Tools-knappen og prøve at vælge en anden audio kanal. Men det er der jo nok ikke på analoge kanaler....
Alternativt kan du prøve at resette, men så mister du de indstillinger du har lavet.
Af capalex65
Note to self: Reset, og hvis det ikke virker, så skriv online. xD

En reset virkede fint ^^