Log ind med sociale netværk
13 sep 2010, 19:58
Jeg synes Elgigantens tilbud er fornuftigt.
For det første er det en god pris (11.500) og for det andet er der for den enkelte mulighed for at bestille ekstra ting og derved opnå en yderligere rabat - På denne måde tror jeg bedst vi tilgodeser folks interesser. Ligeledes synes jeg også at det skaber en vis tryghed at der handles hos en virksomhed der er stor og etableret på det danske marked, og som ydermere har varehuse rundt omkring i landet hvor man kan henvende sig såfremt der skulle være problemer.
Derfor synes jeg, at vi skal tage stilling til hvilken forhandler vil vi benytte os af inden vi går videre med den enkeltes ønsker.
For det første er det en god pris (11.500) og for det andet er der for den enkelte mulighed for at bestille ekstra ting og derved opnå en yderligere rabat - På denne måde tror jeg bedst vi tilgodeser folks interesser. Ligeledes synes jeg også at det skaber en vis tryghed at der handles hos en virksomhed der er stor og etableret på det danske marked, og som ydermere har varehuse rundt omkring i landet hvor man kan henvende sig såfremt der skulle være problemer.
Derfor synes jeg, at vi skal tage stilling til hvilken forhandler vil vi benytte os af inden vi går videre med den enkeltes ønsker.
13 sep 2010, 20:11
Jeg må indrømme at jeg bedre kan lide både Proshops pris og deres forretning end Elgiganten mht. kundeservice
Men hvis der er mest stemning for Elgiganten så bøjer jeg mig naturligvis. Det vi alternativt kunne gøre som Ramshackles også foreslog, var at oprette en ny tråd hvor man skriver hvis man stadig er interesseret og hvad man vil have af tilbehør, sådan som Proshop ville have det.
13 sep 2010, 20:38
Personligt hælder jeg også mest til elgiganten, der har heller aldrig været problemer med fragt/levering eller RMA sager med dem for mit vedkommende, de skulle også have dem på lager.
Tror nu gerne de ville have haft info om hvor mange briller, beslag osv det drejede sig om.. men hører ham lige ad om vi kan gå den anden vej
Hvad er der stemning for som eventuelt ekstra? Briller, ultra slim beslag, wifi dongle?
Tror nu gerne de ville have haft info om hvor mange briller, beslag osv det drejede sig om.. men hører ham lige ad om vi kan gå den anden vej
Hvad er der stemning for som eventuelt ekstra? Briller, ultra slim beslag, wifi dongle?
13 sep 2010, 21:11
En anden fordel med Elgiganten er jo at det er en forretning der findes i mangetal over hele landet.
Så hvis der skulle være noget, fortrydelse, rma, behov for lånetv eller annet, så er de flæste indenfor 50km til nærmeste forretning.
Og de er store og det har en vis tryghed.
Så vel som at jeg synes dere service er god.
Også efter salget.
Så hvis der skulle være noget, fortrydelse, rma, behov for lånetv eller annet, så er de flæste indenfor 50km til nærmeste forretning.
Og de er store og det har en vis tryghed.
Så vel som at jeg synes dere service er god.
Også efter salget.
13 sep 2010, 21:54
De kunne ikke give mig en dato på hvornår de ville få dem hjem igen, så tjek lige at de rent faktisk er på lager inden i bestiller.
Ramshackles skrev:Personligt hælder jeg også mest til elgiganten, der har heller aldrig været problemer med fragt/levering eller RMA sager med dem for mit vedkommende, de skulle også have dem på lager.Jeg skal have mit tv byttet pga. pixelfejl og fik både i fredags og idag at vide at de ikke havde det på lager, selvom de hele weekenden har påstået det på hjemmesiden. Den står i øvrigt stadig som værende på lager og er endda placeret på forsiden.
De kunne ikke give mig en dato på hvornår de ville få dem hjem igen, så tjek lige at de rent faktisk er på lager inden i bestiller.
13 sep 2010, 22:44

Hvad med bare at ta TV´et - uden tilbehør- til billigste pris, altså Proshop (hvis de 11k er leveret til døren) ?
abemand666 skrev:Hvilket jo ikke er særligt troværdigt
Jeg skal have mit tv byttet pga. pixelfejl og fik både i fredags og idag at vide at de ikke havde det på lager, selvom de hele weekenden har påstået det på hjemmesiden. Den står i øvrigt stadig som værende på lager og er endda placeret på forsiden.
Hvad med bare at ta TV´et - uden tilbehør- til billigste pris, altså Proshop (hvis de 11k er leveret til døren) ?
13 sep 2010, 22:46
lennon skrev:Nej lyder ikke just lovendeabemand666 skrev:Hvilket jo ikke er særligt troværdigt
Jeg skal have mit tv byttet pga. pixelfejl og fik både i fredags og idag at vide at de ikke havde det på lager, selvom de hele weekenden har påstået det på hjemmesiden. Den står i øvrigt stadig som værende på lager og er endda placeret på forsiden.
13 sep 2010, 23:16
I morgen ringer du 70807070 og vælger tast for at "købe".
Så bliver du sat over til en sælger.
"Hej, jeg er interesseret i jeres PS50C7705. Er den på lager?
Eventuelt hvornår kommer den på lager igen?"
Hvis den så er på lager, skjønner du jo at service fupper dig, og hellere vil sælge nye skærmer end at hjælpe dig.
abemand666 skrev:Det tjekker du let.
Hvis den så er på lager, skjønner du jo at service fupper dig, og hellere vil sælge nye skærmer end at hjælpe dig.
13 sep 2010, 23:42
trykkertor skrev: Det tjekker du let.Det kunne godt være man skulle prøve det. Jeg kan dog ikke umiddelbart se, hvad de vinder ved at lyve. De spurgte også om jeg kunne tænke mig en anden model i samme prisklasse.
14 sep 2010, 11:20
Jeg undskylder lige på forhånd for OT.
Jeg har lige haft salgsafdelingen i røret, som fortalte at den var på lager. Jeg fik dem til at dobbelttjekke og sagde at jeg ville afbestille, hvis den viste sig ikke at være på lager. Men han kunne godt garantere mig at den var på lager.
Derefter ringede jeg til serviceafdelingen og spurgte (vistnok med lidt større bogstaver) hvad det gik ud på. Forklaringen var, at internetsalg og butikssalg er to forskellige afdelinger og jeg kunne af en eller anden årsag, ikke få byttet med en af dem der var reserveret til internetsalg, på trods af at mit tv faktisk var købt på deres hjemmeside.
Jeg fik ham så, for god ordens skyld, til at sende mig en mail med informationer om sagen, så jeg har noget på skrift.
Så de har åbenbart alligevel tv'et på lager... Altså kun hvis man skal købe ... ikke hvis man skal bytte.
Jeg har lige haft salgsafdelingen i røret, som fortalte at den var på lager. Jeg fik dem til at dobbelttjekke og sagde at jeg ville afbestille, hvis den viste sig ikke at være på lager. Men han kunne godt garantere mig at den var på lager.
Derefter ringede jeg til serviceafdelingen og spurgte (vistnok med lidt større bogstaver) hvad det gik ud på. Forklaringen var, at internetsalg og butikssalg er to forskellige afdelinger og jeg kunne af en eller anden årsag, ikke få byttet med en af dem der var reserveret til internetsalg, på trods af at mit tv faktisk var købt på deres hjemmeside.
Jeg fik ham så, for god ordens skyld, til at sende mig en mail med informationer om sagen, så jeg har noget på skrift.
Så de har åbenbart alligevel tv'et på lager... Altså kun hvis man skal købe ... ikke hvis man skal bytte.
Senest rettet af abemand666 14 sep 2010, 13:25, rettet i alt 1 gang.
14 sep 2010, 11:50
Den er også på lager i forretningen i Herning.
Så ja, på lager i butik, og på lager til internetsalg.
Bare ikke på lager til dig.
14 sep 2010, 11:52
trykkertor skrev:Den er også på lager i forretningen i Herning.Super...
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto