Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gavin
MBT skrev:Jaa selvfølgelig har jeg da det..
Men ud fra det at den ikke er anbefalet til 3D-Målgruppe, og at der er mange der har problemer med Buzz-støj, er jeg nu kommet en del i tvivl.!?
Sikker på det ikke er en fejl? Målgruppen er da 3D, kan ikke se hvorfor det ikke skulle være det. :o)
Af MBT
Gavin skrev:
Men ud fra det at den ikke er anbefalet til 3D-Målgruppe, og at der er mange der har problemer med Buzz-støj, er jeg nu kommet en del i tvivl.!?
Sikker på det ikke er en fejl? Målgruppen er da 3D, kan ikke se hvorfor det ikke skulle være det. :o)
Jamen enlig bare af den grund, at Rasmus ikke gar skrevet det i skemaet med "Fordele, Ulemper og Målgrupper", deraf min tvivl..?
Af Gavin
MBT skrev:
Gavin skrev:
Jamen enlig bare af den grund, at Rasmus ikke gar skrevet det i skemaet med "Fordele, Ulemper og Målgrupper", deraf min tvivl..?
Så 3D billedkvalitet som står under positiv, det tæller ikke med? Men hvis det er det med målgruppe der gør dig så meget i tvivl, så må han jo svare på hvorfor det ikke er i 3D målgruppen. :)

Jeg kan ihvertfald klart anbefale tvet :)
Af MBT
Gavin skrev:
MBT skrev:
Gavin skrev: Sikker på det ikke er en fejl? Målgruppen er da 3D, kan ikke se hvorfor det ikke skulle være det. :o)
Så 3D billedkvalitet som står under positiv, det tæller ikke med? Men hvis det er det med målgruppe der gør dig så meget i tvivl, så må han jo svare på hvorfor det ikke er i 3D målgruppen. :)

Jamen det lyder godt, og du har ikke oplevet problemer med Buzz støj fra Tv'et? :)
Af Ellegaard74
Jeg har også lige fået et PS50C7705 og der er ingen buzz overhovedet.!!
Kan høre en svag summen bag på panelet hvis der er helt stille i huset, men jeg sidder som regel foran mit tv så det har ingen betydning

Så jeg kan også kun anbefale at du køber det
Af Gavin
MBT skrev:
Gavin skrev:
MBT skrev: Jamen enlig bare af den grund, at Rasmus ikke gar skrevet det i skemaet med "Fordele, Ulemper og Målgrupper", deraf min tvivl..?

Jamen det lyder godt, og du har ikke oplevet problemer med Buzz støj fra Tv'et? :)
Nej, jeg er en af dem der ikke har det problem, heller ikke på mute. :)

Har ellers prøvet alt for at kunne høre det, dvs. slukket den bærbare, der larmer blæseren jo en hel del, og har også haft slukket køleskab, og hvad der ellers har givet lyd fra sig. Men det har ikke fået nogen buzzlyd frem fra tvet. Hvis man har øret helt hen til bagpanelet, så kan man høre en svag lyd, men nu hænger det på væggen, så det var kun lige da jeg havde fået det, jeg kunne gøre det. :)
Af MBT
Gavin skrev:
MBT skrev:
Gavin skrev: Så 3D billedkvalitet som står under positiv, det tæller ikke med? Men hvis det er det med målgruppe der gør dig så meget i tvivl, så må han jo svare på hvorfor det ikke er i 3D målgruppen. :)

Har ellers prøvet alt for at kunne høre det, dvs. slukket den bærbare, der larmer blæseren jo en hel del, og har også haft slukket køleskab, og hvad der ellers har givet lyd fra sig. Men det har ikke fået nogen buzzlyd frem fra tvet. Hvis man har øret helt hen til bagpanelet, så kan man høre en svag lyd, men nu hænger det på væggen, så det var kun lige da jeg havde fået det, jeg kunne gøre det. :)
Det lyder positivt, men er bare meget bange for det med Buzz støjen, da mit nuværende TV(Samsung LCD 6serie, 2år), begyndte med at larme rigtig meget for ca. 6mdr siden, derfor er jeg meget i tviv med samsungs buzz problem.? :/
Af maritza
Gavin skrev:
MBT skrev:
Gavin skrev: Så 3D billedkvalitet som står under positiv, det tæller ikke med? Men hvis det er det med målgruppe der gør dig så meget i tvivl, så må han jo svare på hvorfor det ikke er i 3D målgruppen. :)

Må jeg også lige......Nej ingen Buzz, hænger tæt til væg. Jeg købte mit absolut fordi det kan håntere 3D og ret overbevisende end da synes jeg selv. :p Men har fået nogle vandrette streger i toppen af skærmen, svinger mellem 4 & 5 stk. Samsung kommer en af dagene og skifter panelet. :) Jan
Af MBT
maritza skrev:
Gavin skrev:
MBT skrev: Jamen det lyder godt, og du har ikke oplevet problemer med Buzz støj fra Tv'et? :)

Må jeg også lige......Nej ingen Buzz, hænger tæt til væg. Jeg købte mit absolut fordi det kan håntere 3D og ret overbevisende end da synes jeg selv. :p Men har fået nogle vandrette streger i toppen af skærmen, svinger mellem 4 & 5 stk. Samsung kommer en af dagene og skifter panelet. :) Jan
Det gør mig ikke mere rolig, men jeg får Tv'et fremvist hos en ven på torsdag, så håber lidt på at blive enig med mig selv dér, om det skal være samsung eller Panasonic.. :)
Af maritza
MBT skrev:
maritza skrev:
Gavin skrev: Nej, jeg er en af dem der ikke har det problem, heller ikke på mute. :)

Det gør mig ikke mere rolig, men jeg får Tv'et fremvist hos en ven på torsdag, så håber lidt på at blive enig med mig selv dér, om det skal være samsung eller Panasonic.. :)
Jeg kikkede også på begge skærme i butikken, men jeg synes, at når jeg kikkede 3D på Panasonic blinkede det umærkeligt (trættende), håber du forstår hvad jeg mener, du ser det ikke, men føler/mærker det. Det gør jeg nu også ved min Samsung men væsentlig mindre, det er dog OK som det er. Det kan jo også skyldes den måde skærmene blev præsenteret i butikken, såsom lys indfald m.v. Men jeg vil ønske dig god fangst :)
Af MBT
maritza skrev:
MBT skrev:
maritza skrev: Må jeg også lige......Nej ingen Buzz, hænger tæt til væg. Jeg købte mit absolut fordi det kan håntere 3D og ret overbevisende end da synes jeg selv. :p Men har fået nogle vandrette streger i toppen af skærmen, svinger mellem 4 & 5 stk. Samsung kommer en af dagene og skifter panelet. :) Jan
Jeg kikkede også på begge skærme i butikken, men jeg synes, at når jeg kikkede 3D på Panasonic blinkede det umærkeligt (trættende), håber du forstår hvad jeg mener, du ser det ikke, men føler/mærker det. Det gør jeg nu også ved min Samsung men væsentlig mindre, det er dog OK som det er. Det kan jo også skyldes den måde skærmene blev præsenteret i butikken, såsom lys indfald m.v. Men jeg vil ønske dig god fangst :)
Jeg takker for svarene, har lige fået et tilbud på Panasonic TX-P50VT20, til 16000,- inkl. vægbeslag og et extra par 3D briller, det har også noget at sige ;)
- Men lykke til, med udskiftningen af panelet! :)
Af trykkertor
Om jeg nu skulle have 50" ville nok jeg også købt Panasonic VT20.
Men nu var det nå sådan engang at vi skulle op over 60". Og så dræber Panasonic sin pris os.
Dermed blev det PS63"

Men i 50"-klassen er det nok VT20 der er kongen.
Og du fik oveni en kanon pris med masser af tilbehør.
Nyd dit nye fjernsyn når det kommer.
Af MBT
trykkertor skrev:Om jeg nu skulle have 50" ville nok jeg også købt Panasonic VT20.
Men nu var det nå sådan engang at vi skulle op over 60". Og så dræber Panasonic sin pris os.
Dermed blev det PS63"

Jaa, Panasonic er noget dyrer end Samsung, så håber jeg vælger rigtigt, men mon ikke man for lidt mere for pengene? ;)
Brugeravatar
Af Weissbier
MBT skrev:
trykkertor skrev:Om jeg nu skulle have 50" ville nok jeg også købt Panasonic VT20.
Dermed blev det PS63"

Jaa, Panasonic er noget dyrer end Samsung, så håber jeg vælger rigtigt, men mon ikke man for lidt mere for pengene? ;)
For en merpris på ca. kr. 15.000 eller ca. 70% i forhold PS63 skulle Pana'en gerne kunne tilbyde mere end bare "lidt mere", ville jeg mene. To tommer større skærmdiagonal alene gør det vist ikke. Det jo ikke håndører, vi snakker om... ;;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13